سفر به لتونی

سفر به لتونی

پایتخت کشور استونی شهر زیبای ریگا است و یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای این کشور محسوب می شود. در سفر به لتونی می توانید از این شهر بی نظیر، یعنی استونی با بافت و معماری منحصر به فرد دیدن نمایید. البته توجه داشته باشید شما می توانید با ثبت نام در تورهای ترکیبی لتونی از چندین شهر این کشور بازدید نمایید. در سال های اخیر افراد تمایل بسیاری به سفر با تورهای مسافرتی پیدا کرده اند.

لتونی

لتونی کشوری بسیار زیبا و دیدنی می باشد و می توان گفت در بین کشورهای اروپایی یکی از پرجاذبه ترین منطقه ها به شمار می رود. این کشور با قرار گرفتن در کنار دریای بالتیک از آب و هوای بسیار مناسبی برخوردار می باشد و همچنین دارای طبیعت بسیار دلپذیری است. مردم این کشور به زبان لتونیایی و لاتگلی صحبت می کنند. معماری و بافت بی نظیر این کشور هر فردی را به تعجب برمی انگیزد، از این رو این کشور یکی از گردشگر پذیرترین کشورهای اروپایی به شمار می آید.

کشور لتونی عضو اتحادیه اروپا است و دارای ویزای شینگن می باشد. مسافران و گردشگران بدون اخذ ویزا حق ورود به این کشور را نخواهند داشت. بنابراین در سفر به لتونی حتما ویزای خود را دریافت نمایید. از مهمترین شهرهای این کشور می توان به ریگا، لیه پایا، رز کنه و بیلگاوا اشاره نمود. ریگا پایتخت کشور استونی و یکی از زیباترین شهرهای این کشور به شمار می آید و همچنین یکی از شلوغ ترین و پرترددترین شهرهای این منطقه می باشد. اگر قصد سفر به لتونی را دارید این مقاله به شما کمک خواهد کرد اطلاعات مفیدی در مورد آب و هوای استونی، هزینه اقامتگاه ها و هزینه خورد و خوراک و حمل و نقل به دست آورید و در نتیجه برنامه ریزی مناسبی را در سفر به استونی داشته باشید.

[caption id="attachment_5342" align="aligncenter" width="800"]لتونی لتونی[/caption]

آب و هوای لتونی

کشور لتونی به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و ایده آل از شرایط اقلیمی خوبی برخوردار می باشد. زمستان های سرد از جمله مشخصه های معروف کشور لتونی می باشد. اگر شما قصد سفر به لتونی را دارید پیشنهاد ما این است که در نیمه اول سال سفر نمایید چرا که در فصل بهار و تابستان شرایط اقلیمی حاکم بر سطح کشور برای سفرهای تفریحی و گردشگری بسیار مناسب می باشد و افراد از نظر آب و هوایی اذیت نخواهند شد. هر چقدر که به نیمه دوم سال نزدیکتر می شوید آب و هوای خنک و سردی بر کشور حاکم می شود و سفر به این کشور در فصل های پاییز و زمستان سختی های خود را به همراه خواهد داشت. البته افرادی که به ورزش های زمستانی علاقه مند هستند و عاشق برف و باران می باشند، می توانند با سفر به استونی در نیمه دوم سال سفری پر از هیجان را برای خود به ارمغان بیاورند. البته بایستی در این فصل ها لباس مناسبی را به همراه داشته باشید تا از سوز و سرمای زمستان خود را در امان نگه دارید.

[caption id="attachment_5343" align="aligncenter" width="800"]آب و هوای لتونی آب و هوای لتونی[/caption]

جاذبه های گردشگری لتونی

همان طور که در بخش اول نیز به آن اشاره کردیم استونی از جاذبه های بیشماری برخوردار است. از جاذبه های دیدنی و تاریخی لتونی می توان به موزه هوانوردی لتونی، برج باروت، دروازه سوئدی، خانه متزندروف، قلعه ریگا و پارک کرونوالدا اشاره کرد که در سفر به لتونی می توانید از تمامی این زیبایی ها دیدن کنید.در سال های اخیر افراد تمایل بسیاری به سفر با تورهای مسافرتی پیدا کرده اند.

[caption id="attachment_5344" align="aligncenter" width="800"]جاذبه های گردشگری لتونی جاذبه های گردشگری لتونی[/caption]

ویزای توریستی لتونی

ویزای توریستی لتونی یکی از پرتقاضاترین ویزاهای لتونی می باشد. شما برای اخذ این ویزا بایستی به سفارت خانه لتونی مراجعه نمایید و تمامی مدارک مربوطه را به مسئولین تحویل دهید و پس از این اقدامات با شما مصاحبه خواهند کرد تا دلیل سفر شما را جویا شوند که در این مصاحبه بسیار صریح و قانع کننده بایستی جوابگو باشید.

[caption id="attachment_5345" align="aligncenter" width="800"]ویزای توریستی لتونی ویزای توریستی لتونی[/caption]

فرودگاه بین المللی لتونی

فرودگاه بین المللی لتونی یکی از معروف ترین فرودگاه های این منطقه می باشد این فرودگاه در فاصله 11 متری از سطح دریا قرار دارد. فرودگاه بین المللی لتونی در پایتخت این کشور واقع شده است و دارای 2 باند مسافربری است. شما در سفر به لتونی می توانید از امکانات و خدمات عالی و درجه یک ارائه شده در این فرودگاه بهره مند شوید. از امکانات فرودگاه بین المللی لتونی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترانسفر فرودگاهی، خودپرداز بانکی، سالن استراحت، کافه، رستوران، مرکز عبادت و فضای بسیار سرسبز با خدمات رفاهی بی نظیر. همچنین شما می توانید با تهیه و رزرو بلیط لتونی و سفر به این کشور از این فرودگاه معروف منطقه دیدن کنید.در سال های اخیر افراد تمایل بسیاری به سفر با تورهای مسافرتی پیدا کرده اند.

[caption id="attachment_5346" align="aligncenter" width="800"]فرودگاه بین المللی لتونی فرودگاه بین المللی لتونی[/caption]

هزینه اقامت در سفر به لتونی

در شهرهای مختلف کشور لتونی هتل ها و اقامتگاه هایی با امکانات و خدمات متفاوتی موجود می باشد که هر فردی با توجه به مقدار بودجه و خواست خود می تواند در یکی از هتل های مربوطه اسکان داشته باشد. با توجه به ورود گردشگران و مسافران بیشمار به این کشور، هاستل ها و هتل های چند ستاره بسیاری در حال تاسیس در لتونی می باشد. توجه داشته باشید که هر چقدر فاصله اقامتگاه شما با مرکز شهر و جاذبه های دیدنی شهر کم باشد هزینه ها نیز بسیار کم خواهد بود. البته هزینه اقامت در سفر به لتونی به امکانات ارائه شده نیز بستگی دارد. از این رو نمی توان مقدار ثابتی را برای این موضع مشخص کرد. از لوکس ترین و شیک ترین هتل های لتونی می توان به هتل 5 ستاره ساحلی بالتیک، هتل 4 ستاره سامارا و هتل 3 ستاره جوما اشاره نمود.

[caption id="attachment_5347" align="aligncenter" width="800"]هزینه اقامت در سفر به لتونی هزینه اقامت در سفر به لتونی[/caption]

هزینه حمل و نقل در سفر به لتونی

هزینه حمل و نقل و جابجایی در سفر به لتونی از دیگر مواردی می باشد که بی شک شما خواستار کسب اطلاعات در این مورد هستید. با توجه به سیستم حمل و نقل کشور لتونی می توان گفت شما می توانید با توجه به پسند و بودجه خود از میان گزینه های مختلفی یکی را انتخاب نمایید. برای حمل و نقل در این کشور می توانید از اتوبوس، مترو، قایق و تاکسی استفاده نمایید توجه داشته باشید واحد پول لتونی یورو است و از این رو تا حدودی قیمت ها برای شما بالا خواهد بود. شما می توانید با خرید بلیت های یک ماهه در صورتی که قصد اقامت طولانی مدت در کشور را دارید در هزینه های حمل و نقل مقرون به صرفه عمل کنید.

[caption id="attachment_5348" align="aligncenter" width="800"]هزینه حمل و نقل در سفر به لتونی هزینه حمل و نقل در سفر به لتونی[/caption]

هزینه خورد و خوراک در سفر به لتونی

شما با سفر به لتونی فرصت مزه کردن لذیذترین غذاهای لتونی را خواهید داشت. با توجه به وجود کافی شاپ ها و رستوران های لوکس و مدرن در سطح کشور افراد تمایل بسیاری به میل کردن یک وعده غذایی در این رستوران ها را دارند. اگر شما نیز قصد سفر به لتونی را دارید بی شک در همان اول ورود، جذب زیبایی دکوراسیون و نمای رستوران های این کشور خواهید شد و در وهله دوم نیز لذیذترین غذاهای سرو شده کارساز خواهند بود. البته توجه داشته باشید هزینه یک وعده غذایی در لوکس ترین رستوران های لتونی می تواند هزینه هنگفتی را به همراه داشته باشد. اگر این موضوع برای شما بسیار مهم باشد توصیه می کنیم به یکی از رستوران های متوسط در لتونی که هزینه مناسبی نیز خواهد داشت مراجعه نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت لتونی، ویزای لتونی، تور لتونی و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱