تور 4 روزه زوریخ

تور 4 روزه زوریخ

تور 4 روزه زوریخ یکی از محبوب ترین تورهای گردشگری است که معمولاً بسیاری از مسافرهای آن را ایرانیان تشکیل می‌ دهند، در این مطلب قصد داریم توضیحاتی مفید درباره تور 4 روزه زوریخ ارائه دهیم تا با آشنایی بیشتر با این تور بتوانید سفر راحت تری به شهر زوریخ سوئیس داشته باشید. در این مطلب ابتدا کمی درباره شهر زوریخ صحبت کرده و بعد از آن با جاذبه های گردشگری این شهر آشنا می شویم و در انتها نیز نکات مهمی برای دریافت ویزای سوئیس و رفتن به تور 4 روزه زوریخ به شما ارائه می دهیم.

شهر زوریخ سوئیس

قبل از صحبت درباره تور 4 روزه زوریخ بهتر است ابتدا با این شهر به صورت کامل آشنا شویم. شهر زوریخ بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر کشور سوئیس می باشد که در مرکز منطقه کانتون در این کشور قرار گرفته است، این شهر دارای جمعیتی ۴۰۳ هزار نفری می باشد، شهر زوریخ را می توان اقتصادی ترین شهر کشور سوئیس دانست و بسیاری از مردم کشور سوئیس آن را پایتخت فرهنگی کشور می دانند. شهر زوریخ به ۱۲ منطقه تقسیم می ‌شود که هر یک از این مناطق توسط شماره های ۱ تا ۱۲ نامگذاری شده اند. هریک از این ۱۲ منطقه دارای جاذبه‌ های گردشگری خاصی می‌ باشند که با رفتن به تور زوریخ می توانید از هر یک از این جاذبه های گردشگری دیدن کنید.

[caption id="attachment_13333" align="aligncenter" width="800"]تور 4 روزه زوریخ تور 4 روزه زوریخ[/caption]

آب و هوای زوریخ

آشنایی با آب و هوای این شهر بی شک می تواند برای رفتن به تور 4 روزه زوریخ کمک بسیار زیادی به شما کند. شهر زوریخ سوئیس دارای آب و هوای خاصی می باشد که باعث می شود تا بسیاری از افراد علاقه مند به رفتن به تور زوریخ باشند، آب و هوای این شهر در بین ماه های ژوئن تا آگوست تقریبا 21.1 درجه سلسیوس می باشد که باعث می شود تا بهترین زمان برای رفتن به تور زوریخ همین زمان باشد چرا که می توانید از آب و هوای مناسب این شهر نهایت استفاده را ببرید و در دریاچه این شهر به شنا کردن بپردازید. در فصل زمستان و در بین ماه‌های مارس تا نوامبر آب و هوای این شهر بسیار سرد است با این حال می توانید با سفر کردن در این ماه ها به شهر زوریخ هزینه های خود را در تور زوریخ کاهش دهید،  چرا که در این فصل ها افراد کمی به این شهر مسافرت کرده در شهر زوریخ اقامت دارد و به همین دلیل قیمت هتل ها معمولا در این فصل به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا می ‌کنند.

[caption id="attachment_13334" align="aligncenter" width="800"]آب و هوای زوریخ آب و هوای زوریخ[/caption]

جاذبه های گردشگری تاریخی در تور 4 روزه زوریخ

اگر قصد دارید با هدف بازدید از جاذبه های گردشگری تاریخی شهر زوریخ به تور زوریخ بروید بهتر است مطلب را به صورت کامل مطالعه کنید اطلاعات کاملی درباره جاذبه های گردشگری تاریخی شهر زوریخ سوئیس به دست بیاورید.

کلیسای Grossmunster یکی از شبکه های برتر شهر زوریخ به شمار می‌آید چه بسیاری از مردم محلی این شهر اعتقاد دارند که توسط کارل ماگنوس معروف ساخته شده است. موزه ملی سوئیس یکی دیگر از جاذبه های گردشگری تاریخی شهر زوریخ می‌باشد که می توانید در تور زوریخ از آن بازدید کنید، در این موزه می توانید آثار متفاوتی از زمان عصر سنگی تا آثار مدرن کشور سوئیس را مشاهده کنید. از جمله بخش‌های مختلف این حوزه می توان به بخش نظامی، حکاکی و آثار هنری و نقاشی اشاره کرد.

[caption id="attachment_13335" align="aligncenter" width="800"]جاذبه های گردشگری تاریخی در تور 4 روزه زوریخ جاذبه های گردشگری تاریخی در تور 4 روزه زوریخ[/caption]

جاذبه های گردشگری طبیعی در تور 4 روزه زوریخ 

منطقه Lindenhof یک فضای سبز بسیار زیبا در شهر زوریخ سوئیس است که در تور زوریخ می توانید از آن دیدن کنید، در این منطقه یک مسیر پیاده روی ساخته شده است که توریست هایی که در تور زوریخ از آن بازدید می کنند می توانند مسافتی را به پیاده روی بپردازند. دریاچه معروف زوریخ یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر زوریخ است که معمولا بسیاری از توریست هایی که به تور زوریخ می روند از آن بازدید می کنند. یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این دریاچه این است که می توانید با کرایه کردن قایق در آن به قایق سواری بپردازید و لحظات شادی را برای خود در تور زوریخ ایجاد کنید. در این دریاچه امکانات بسیار زیادی برای توریست ها قرار داده شده است که می توانند از تمامی این امکانات در حین بازدید از این دریاچه و جزیره های اطراف آن استفاده کنند.

[caption id="attachment_13336" align="aligncenter" width="800"]جاذبه های گردشگری طبیعی در تور 4 روزه زوریخ جاذبه های گردشگری طبیعی در تور 4 روزه زوریخ [/caption]

جاذبه های گردشگری هنری در تور 4 روزه زوریخ

خانه Kunsthaus Zurich یکی از بهترین جاذبه های گردشگری شهر زوریخ است که علاقه مندان به هنر که به تور زوریخ رفته اند می توانند از آن بازدید کنند. در این مکان می توانید مجموعه ای گسترده از کلکسیون های هنری را مشاهده کنید که در طول سالیان دراز جمع آوری شده اند. قدمت کلکسیون هایی که در این مکان وجود دارند به سالهای بسیار دور باز می گردد. ساختمان اپرا از جمله دیگر جاذبه های گردشگری شهر زوریخ سوئیس است که افرادی که به تور زوریخ رفته اند حتما باید از آن دیدن کنند، این ساختمان دارای معماری نئوکلاسیک می باشد که از جمله ساختمان های بسیار زیبای شهر زوریخ است. سالن تئاتر اصلی شهر زوریخ در این ساختمان واقع شده است و در برخی از روزهای هفته تئاترهایی در آن برگزار می شود. این سالن محل اصلی فعالیت ریچارد واگنر بوده است که در زمان تبعیدش از کشور آلمان در این مکان فعالیت های بسیار زیادی انجام داده است.

[caption id="attachment_13337" align="aligncenter" width="800"]جاذبه های گردشگری هنری در تور 4 روزه زوریخ جاذبه های گردشگری هنری در تور 4 روزه زوریخ[/caption]

مراحل دریافت ویزای سوئیس

برای رفتن به تور زوریخ شما باید در ابتدا اقدام به دریافت ویزای سوئیس کنید، برای دریافت ویزای سوئیس باید چندین مرحله را پشت سر بگذارید که در این جا به صورت خلاصه به بیان این مراحل خواهیم پرداخت:

در اولین مرحله از دریافت ویزای سوئیس برای رفتن به تور زوریخ شما باید اقدام به دریافت وقت سفارت سوئیس کنید، در مرحله بعدی شما نیاز دارید که مدارک مورد نیاز خود را که در ادامه به شما معرفی می کنیم را آماده کرده و در هنگام مراجعه به سفارت کشور سوئیس آن را تحویل سفارت این کشور دهید. در مرحله آخر نیز شما باید در موعد مقرر که به شما اعلام می شود با در دست داشتن مدارک مورد نیاز اقدام به مراجعه به سفارت کشور سوئیس کنید.

[caption id="attachment_13338" align="aligncenter" width="800"]مراحل دریافت ویزای سوئیس مراحل دریافت ویزای سوئیس[/caption]

دریافت وقت سفارت سوئیس

برای دریافت وقت سفارت سوئیس شما نیاز دارید که در ابتدا وارد سایت نزدیک ترین سفارت این کشور شوید و با ثبت نام در این سایت مشخصات خود را در آن وارد کنید، بعد از ارائه مشخصات یک ایمیل به شما فرستاده می شود که نشان دهنده این است که مشخصات شما به درستی ثبت شده است. بعد از این کار شما اقدام به ارسال یک تقاضا از طریق سایت برای دریافت وقت سفارت سوئیس می کنید که با این کار ایمیل دومی به شما ارسال می شود که این ایمیل حاوی مشخصات شما و زمان حضور شما در سفارت کشور سوئیس می باشد.

دریافت وقت سفارت سوئیس

 

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای سوئیس

همانطور که گفته شد برای رفتن به تور زوریخ نیازمند دریافت ویزای سوئیس هستید و برای دریافت این ویزا نیازمند یک سری از مدارک هستید که در ادامه به معرفی این مدارک خواهیم پرداخت:

کپی شناسنامه و کارت ملی به همراه اصل این مدارک که به مهر و امضای دادگستری و وزارت خارجه به منظور تایید هویت شما در آمده اند اولین مدرک مورد نیاز برای دریافت ویزای سوئیس می باشد، 7 قطعه عکس 6 در 4 که دارای پس زمینه سفید می باشد و صورت شما به صورت کامل در آن نمایش داده شده است یکی دیگر از مدارک مورد نیاز برای دریافت این ویزا است. از دیگر مدارک مورد نیاز می توان به مواردی از قبیل تمامی پاسپورت های قبلی به همراه پاسپورت فعلی که دارای سه ماه اعتبار باشد، مدارک شغلی و ازدواج، مدارک بانکی و ... اشاره کرد.

[caption id="attachment_13340" align="aligncenter" width="800"]مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای سوئیس مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای سوئیس[/caption]

نکات مهم برای رفتن به تور 4 روزه زوریخ

در تور 4 روزه زوریخ همواره به این نکته توجه داشته باشید که باید پاسپورت و ویزای خود را در هنگام گردش در شهر به همراه داشته باشید تا در صورت بروز هر گونه مشکلی بتوانید به سرعت مشکل خود را حل کنید، یکی دیگر از نکاتی که در تور 4 روزه زوریخ باید به یاد داشته باشید این است که در صورتی که هر گونه مشکلی برای شما به وجود آمد سعی کنید در اولین مرحله به راهنمای تور 4 روزه زوریخ مراجعه کنید چرا که این افراد معمولا به دلیل تجربه بالایی که دارند می توانند در مدت زمان کوتاهی مشکل به وجود آمده برای شما را حل کنند.

[caption id="attachment_13341" align="aligncenter" width="800"]نکات مهم برای رفتن به تور 4 روزه زوریخ نکات مهم برای رفتن به تور 4 روزه زوریخ[/caption]

یک توصیه مهم برای کاهش هزینه ها در تور 4 روزه زوریخ 

برای کاهش هزینه ها در تور 4 روزه زوریخ سعی کنید در اولین فرصت در تور 4 روزه زوریخ اقدام به خرید یک کارت گردشگری کنید، این کارت ها کارت هایی مخصوص هستند  که در فرودگاه ها و همچنین در هتل های شهر زوریخ سوئیس به فروش می رسند و شما می توانید با خرید این کارت ها به میزان زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. یکی از مهم ترین مزیت هایی که این کارت ها برای گردشگران فراهم می کنند کاهش هزینه های حمل و نقل عمومی در سطح شهر می باشد که به صورت عادی هزینه زیادی می باشد ولی توسط این کارت ها به میزان زیادی کاهش پیدا می کند.