NEW CENTURY

NEW CENTURY

هتل NEW CENTURY در آمستردام یکی از بهترین هتل های این شهر می باشد که به طور حتم رزرو اتاق در این هتل در هنگام سفر به شهر زیبای آمستردام می‌تواند اقامتی راحت برای گردشگران را به همراه داشته باشد.

هتل NEW CENTURY در آمستردام

یکی از مهمترین نکاتی که مسافران قبل از سفر به آن توجه زیادی می کنند، انتخاب اتاق در هتل مناسب و اقامتگاهی مطمئن می باشد. که در این بین به طور حتم گردشگران عزیز هنگام بازدید از شهر زیبای آمستردام ابتدا به دنبال شناخت هتل های درجه یک این شهر هستند. توجه داشته باشید که هتل NEW CENTURY در آمستردام جزو پرطرفدارترین اقامتگاه ها می باشد که افراد می‌توانند با رزرو اتاق در آن سفری دلپذیر را تجربه کنند. این هتل در فاصله ۲۰ دقیقه ای از مرکز این شهر قرار دارد و حمل و نقل عمومی نیز در نزدیکی هتل وجود داشته که این امکان را به گردشگران می دهد تا به راحتی از تمامی جاذبه های شهر آمستردام دیدن نمایند.

[caption id="attachment_13512" align="aligncenter" width="800"]هتل NEW CENTURY در آمستردام هتل NEW CENTURY در آمستردام[/caption]

درباره هتل NEW CENTURY در آمستردام

وجود امکانات و خدمات رفاهی در هتل NEW CENTURY موجب شده است که مسافران و گردشگران متعددی به طور سالانه این هتل را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب کنند. تمامی اتاق های هتل NEW CENTURY در آمستردام ضد صدا بوده و به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند. همچنین در اتاق های این هتل تلویزیون هوشمند با صفحه نمایش مجهز وجود داشته و به دلیل پنجره های بسیار بزرگ در هر کدام از اتاق ها، فضایی لوکس و بسیار دلباز وجود آمده که به طور حتم گذراندن اوقات در این اتاق ها برای شما شگفت آور خواهد بود. توجه داشته باشید که میز پذیرش آن به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت به میهمانان عزیز بوده است. از طرفی رستوران موجود در این هتل بهترین غذاهای بین المللی به خصوص غذاهای چینی را طبخ می کند که میهمانان هتل می توانند از آن بهره برده و برای شام و ناهار خود غذایی لذیذ سرو کنند. پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، حمام مجهز به دوش و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان و توالت جداگانه از دیگر خدمات هتل NEW CENTURY در شهر آمستردام می باشد.