IBIS PARIS 17 CLICHY BATIGNOLLES

IBIS PARIS 17 CLICHY BATIGNOLLES

هتل IBIS PARIS 17 CLICHY BATIGNOLLES در پاریس یکی از زیباترین هتل های جهان می باشد که دارای امکانات خدماتی و رفاهی متعددی است. با این وجود اگر شما هم قصد سفر به شهر رویایی پاریس را دارید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که قصد معرفی این هتل را داریم.

معرفی هتل IBIS PARIS 17 CLICHY BATIGNOLLES در پاریس

شهر زیبای پاریس در کشور فرانسه از جمله شهرهای بسیار زیبای اروپایی است که سالانه مقصد گردشگران متعددی قرار می گیرد. با این حال افراد زیادی در هنگام سفر به این شهر دوست دارند در اقامتگاهی مجلل و مجهز اقامت داشته باشند تا سفری بی نظیر را تجربه کنند. در این میان هتل IBIS PARIS 17 CLICHY BATIGNOLLES در پاریس یکی از خاص ترین هتل های این شهر می باشد که موقعیت بسیار عالی آن موجب شده است تا افراد بتوانند به راحتی با رزرو اتاق در هتل IBIS PARIS 17 CLICHY BATIGNOLLES پاریس، از مراکز خرید شهر پاریس دیدن کنند و زیباترین سوغاتی ها را برای عزیزان خود تهیه نمایند. همچنین تعداد زیادی از اماکن گردشگری شهر پاریس در نزدیکی این هتل قرار دارد که امکان بازدید از آن برای گردشگران مهیا می باشد.

[caption id="attachment_13457" align="aligncenter" width="800"]IBIS PARIS 17 CLICHY BATIGNOLLE IBIS PARIS 17 CLICHY BATIGNOLLE[/caption]

امکانات هتل IBIS PARIS 17 CLICHY BATIGNOLLES در پاریس

اگر قصد رزرو اتاق در این هتل را دارید ابتدا لازم است با امکانات و خدمات آن آشنا شوید. توجه داشته باشید که در هتل ایبیس پاریس یک مرکز تناسب اندام، ۳ عدد رستوران مجهز با سرآشپزهای معروف، بوفه مجهز و یک نوار دارای تمامی نوشیدنی ها وجود دارد که می توانید از آن لذت ببرید. همچنین توجه داشته باشید که تمام اتاق های این هتل مجهز به میز کار، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان و سیستم تهویه مطبوع می باشد. از طرفی دقت کنید که استفاده از استخر سرپوشیده و سونا و جکوزی موجود در این هتل برای مهمانان می‌تواند بسیار دلپذیر باشد. اگر این نیاز به استفاده از اتاق جلسه داشتید می توانید به صورت رایگان از امکانات تجاری این اتاق در هتل مذکور استفاده نمایید و پارکینگ خصوصی آن نیز با هزینه اضافی در اختیار شما مهمانان عزیز قرار می گیرد.