بهترین هتل های رم

بهترین هتل های رم

یکی از مناطق تاریخی جهان شهر رم است که قدمتی چند هزار ساله دارد. بهترین هتل های رم اقامتی به یادماندنی را برای مسافرانی که این شهر را برای سفر خود انتخاب می کنند فراهم می کند. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره امکانات بهترین هتل های رم خواهیم پرداخت تا سفر بهتری را تجربه کنید.

رم شهری در ایتالیا است که در مرکز و غرب آن قرار گرفته است و گردشگران زیادی برای قدم زدن در کوچه پس کوچه های آن به این شهر سفر می کنند. بهترین هتل های رم آماده خدمات رسانی به مسافران هستند و هر کدام امکانات و خدمات متنوعی دارند که قیمت آنها را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. از آنجا که این شهر بزرگترین شهر ایتالیا است هتل های زیادی دارد و جمعیت آن حدود 2 میلیون نفر می باشد. این شهر پر جمعیت ایتالیا در کنار رودخانه توره قرار گرفته است و به دریای مدیترانه نزدیک است. بوتیک هتل لیبرتی،  هتل نازیوناله، هتل دی کنگره،هتل اوتیوم، هتل لونا، هتل لوکارنو و ... از بهترین هتل های رم هستند که هر کدام با خدماتی که ارائه می دهند اقامتی دلنشین برای تان فراهم می کنند.

[caption id="attachment_422" align="aligncenter" width="800"]بهترین هتل های رم بهترین هتل های رم[/caption]

بوتیک هتل لیبرتی از بهترین هتل های رم

اگر می خواهید در یکی از بهترین هتل های رم که مانند صدفی سفید می درخشد اقامت داشته باشید ما به شما هتل 4 ستاره لیبرتی را معرفی می کنیم. این هتل در تابستان 2017 آغاز به کار کرده است. این هتل موقعیت خوبی دارد و از آن جا به راحتی به جاذبه های شهر دسترسی خواهید داشت و به دلیل وجود ایستگاه مرکزی در نزدیکی آن به هر یک از شهرهای دیگر ایتالیا می توانید بروید. هتل لیبرتی به ایستگاه قطار ترمینی نیز نزدیک است و کارمندانی که در آن مشغول به کار هستند همگی خوش برخورد می باشند و به سؤالات مسافران به دقت پاسخ می دهند تا هیچ مشکلی در طول اقامت تان نداشته باشید.

[caption id="attachment_423" align="aligncenter" width="800"]بوتیک هتل لیبرتی از بهترین هتل های رم بوتیک هتل لیبرتی از بهترین هتل های رم[/caption]

هتل نازیوناله از بهترین هتل های رم

یکی از بهترین هتل های رم که ساختمان آن متعلق به قرن هجدهم است هتل نازیوناله است و سابقه طولانی در این عرصه دارد. این هتل در مرکز شهر رم قرار گرفته است و از آنجا به راحتی به فواره تروی و پله های اسپانیایی می توانید بروید. ساختمان هتل در کنار پارلمان و در میدانی به نام مونتسیتو ریو واقع شده است و به راحتی به هر جاذبه ای که در این شهر است می توانید بروید. رستوران های خوبی در اطراف هتل وجود دارد. اگر چه ساحتمان هتل قدیمی است اما کارمندان آن را به هتلی 5 ستاره تبدیل کرده اند و توانسته است یکی از بهترین هتل های رم باشد که طرفداران زیادی نیز دارد.

[caption id="attachment_424" align="aligncenter" width="800"]هتل نازیوناله از بهترین هتل های رم هتل نازیوناله از بهترین هتل های رم[/caption]

هتل دی کنگره از بهترین هتل های رم

یکی از بهترین هتل های رم هتل دی کنگره است که افتتاح آن در سال 1958 صورت گرفته است و در مرکز منطقه ای به نام EUR در رم واقع شده است. در این هتل 6 اتاق برای جلسه  و امکاناتی برای این منظور تدارک دیده شده است و انواع غذاهای ایتالیایی را در رستوران La Glorietta می توانید سرو کنید. اتاق های آن خیلی بزرگ نیستند اما تمیز می باشند و رضایت مسافران را جلب کرده اند.

[caption id="attachment_425" align="aligncenter" width="800"]هتل دی کنگره از بهترین هتل های رم هتل دی کنگره از بهترین هتل های رم[/caption]

هتل اوتیوم از بهترین هتل های رم

در مرکز رم هتل اوتیوم را خواهید دید که از آنجا تا میدان و کاخ ونزیا 5 دقیقه و تا پانتئون و رومن فروم 10 دقیقه فاصله وجود دارد، این گونه در وقت تان صرفه جویی می شود و برای رفتن به جاذبه های رم لازم نیست هزینه ای پرداخت کنید. این هتل 4 ستاره است و بهترین انتخاب برای مسافرانی است که به رم سفر می کنند. صبحانه این هتل بسیار عالی است و مسافران زیادی به آن استقبال نشان می دهند.

[caption id="attachment_426" align="aligncenter" width="800"]هتل اوتیوم از بهترین هتل های رم هتل اوتیوم از بهترین هتل های رم[/caption]

هتل لونتا از بهترین هتل های رم

یکی از بهترین هتل های رم که فضای آن آمیخته با تاریخ است هتل لونتا می باشد که ترکیب سنت و مدرنیته را در آن خواهید دید که برای مسافران دل انگیز و جذاب است. از این هتل به راحتی به جاذبه های مختلف این شهر دسترسی خواهید داشت. کافه بامی در این هتل وجود دارد که فضایی دل انگیز دارد و از آنجا بناهای تاریخی شهر را می توانید ببینید و یا به نوشیدن چای و شامی سبک بپردازید و از اقامت خود لذت ببرید.  اسپایی که در آن وجود دارد برای رفع خستگی روزانه و پیاده روی های طولانی گزینه ای مناسب است، این هتل همانند بهشتی در  بخش تاریخی ایتالیا است.

هتل لوکارنو از بهترین هتل های رم

هتل لوکارنو که آن را از زمره بهترین هتل های رم می دانند هتلی 4 ستاره است و به واتیکان، ایستگاه قطار مرکزی ترمینی و پله های اسپانیایی نزدیک است. این هتل اقامتی دلنشین فراهم می کنند که در کنار نزدیکی به جاذبه ها از مزایای آن به شمار می آید. دکوراسیون این هتل بسیار شیک است و کارمندان آن با برخورد خوب شان اقامتی خوب برای تان رقم می زنند. برای رفتن به گالری هنرهای مدرن و پانتئون کمتر از یک دقیقه وقت لازم است.

[caption id="attachment_427" align="aligncenter" width="800"]هتل لوکارنو از بهترین هتل های رم هتل لوکارنو از بهترین هتل های رم[/caption]

هتل پیازا ونزیا  از بهترین هتل های رم

یکی از بهترین هتل های رم که از آن قادر به تماشای طلوع آفتاب بر فراز شهر خواهید بود هتل پیازا ونزیا است. این هتل نزدیک به کاخ ونزیا و فواره تروی است و فرصتی برای مسافران فراهم می کند که در اوقات فراغت خود به تماشای این فواره بروند. اگر چه این هتل جزو بهترین ها است اما برخی امکانات که در هتل های 4 ستاره وجود دارد مانند وای فای و ... در این هتل موجود نیست ولی این ها چیزی از ارزش آن کم نمی کند.

هتل ویلای آرس رم

یکی از هتل های 4 ستاره رم هتل آرس است که مراکز خرید زیادی در نزدیکی آن قرار دارند. ایستگاه اتوبوس نیز در نزدیکی آن است و مسافران از آنجا به مکان های دیدنی می توانند بروند. اتاق های هتل شیک و تمیز است و صبحانه در اتاق پذیرایی سرو می شود. رنگ اتاق های آن سبز کم رنگ است که آرامش بخش می باشد و فضایی مناسب برای استراحت فراهم کرده است. ورزشگاه و سالن استراحتی ایوان دار در این هتل وجود دارد. پذیرش هتل شبانه روزی است و چند پارک عمومی در مجاورت آن قرار دارند که مسافران قادر به رفتن در آن و گردش می باشند.

[caption id="attachment_428" align="aligncenter" width="800"]هتل ویلای آرس رم هتل ویلای آرس رم[/caption]

هتل ست جورگ رما از هتل های رم

یکی از بهترین هتل های رم هتل ست جورگ رما است که شصت و چهار اتاق عایق صدا دارد. کارکنان آن حرفه ای و مجرب هستند و فضایی آرامو پاکیزه برای تان ایجاد می کنند. خدمات ماساژ، حمام ترکی و بخار، جکوزی و سونا در این هتل ارائه می شود. برای نگهداری کودکان نیز خدماتی ارائه می شود تا با خیال راحت به کارهای خود برسید. پذیرش شبانه روزی، اتاق های ضد صدا، انبار بار و چمدان، باغ، سیستم گرمایشی، بالکن، روزنامه، امکاناتی برای معلولین، آسانسور و منطقه بدون سیگار از جمله امکانات این هتل است که در اختیار مسافران قرار می گیرد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای ایتالیا ، وقت سفارت ایتالیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱