درباره لوکزامبورگ

درباره لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ در شمال اروپا واقع شده است و مقصد خوبی برای سفر کردن می باشد. انواع جاذبه های تاریخی و مدرن را در این کشور خواهید دید که برای تان تجربه های جدیدی رقم می زند. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره لوکزامبورگ خواهیم پرداخت تا سفر خوبی را تجربه کنید و سفری به یادماندنی برای خود رقم بزنید.

کشور لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ با جاذبه های فراوان خود که شامل مناظر طبیعی، کلیساهای قرون وسطی، قلعه ها و ... می باشد هر ساله گردشگران زیادی از سراسر جهان از طریق رزرو تور اروپا به این کشور سفر مینمایند. درباره لوکرامبورگ و برخی از آثار این کشور در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند. انواع نمایشگاه ها، تئاتر ها و فستیوال ها در این کشور برگزار می شود و آن را برای سفر مناسب کرده است. با هر سلیقه ای که باشید در این کشور جاذبه هایی وجود دارد. گردشگرانی که به طبیعت و ورزش علاقه دارند به کوه نوردی و مسیرهای پیاده گردی آن می توانند بروند. خانه های تاریخی، قلعه هایی باشکوه و خیابان های قدیمی در این کشور دیده می شود که تماشای آن ها بسیار لذت بخش است.

[caption id="attachment_12777" align="aligncenter" width="780"]کشور لوکزامبورگ کشور لوکزامبورگ[/caption]

اطلاعاتی درباره کشور لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ از نظر ساعتی 2 ساعت و نیم از تهران عقب تر است و زبان رسمی آن فرانسوی، آلمانی و لوکزامبورگی می باشد. واحد پول این کشور یورو است و شماره های اضطراری آن از جمله اورژانس پزشکی، آمبولانس و آتش نشانی 112 می باشد و برای تماس با پلیس باید با 113 تماس بگیرید. فرودگاه کشور لوکزامبورگ فرودگاه بین المللی فیندل نام دارد که بعد از پرواز در آن به زمین خواهید نشست. این کشور ششصد هزار نفر جمعیت دارد و جزء کشورهای ثروتمند اروپایی است. کشور لوکزامبورگ با آلمان، بلژیک و فرانسه مرز مشترک دارد.

[caption id="attachment_12795" align="aligncenter" width="780"]درباره لوکزامبورگ درباره لوکزامبورگ[/caption]

شرایط آب و هوایی کشور لوکزامبورگ

آب و هوای کشور لوکزامبورگ تقریباً معتدل است و فصل های مختلف آن تفاوت زیادی با هم ندارند. درباره لوکزامبورگ و آب و هوایش قبل از سفر تحقیق نمایید. فصل تابستان آن گرم و فصل زمستان آن خنک می باشد. در بین ماه های نوامبر و فوریه دمای هوا به زیر صفر هم می رسد. فصل پرگردشگر آن ماه مه تا اکتبر است زیرا که هوا بسیار خوب می باشد. فصل پاییز و ماه اکتبر زمان مناسبی برای لذت بردن از طبیعت و گشت و گذار است و قادر به تماشای جاذبه های مختلف آن در هوایی دلپذیر خواهید بود. اگر هوا خیلی گرم و یا خیلی سرد باشد باعث افزایش و یا کاهش هزینه های تان خواهد شد از جمله قیمت هتل، بلیط هواپیما و ... تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

[caption id="attachment_12796" align="aligncenter" width="780"]شرایط آب و هوایی کشور لوکزامبورگ شرایط آب و هوایی کشور لوکزامبورگ[/caption]

بهترین زمان برای سفر به لوکزامبورگ

قبل از سفر به بهترین زمان برای سفر به کشور لوکزامبورگ فصل بهار و پاییز است و اوج گردشگران را در ماه های مه و سپتامبر آن خواهید دید. میانگین دمای کشور لوکزامبورگ 20-8 درجه است و بارش برف آن در فصل زمستان در قسمت های مرتفع شمالی رخ می دهد. درباره لوکزامبورگ و بهترین فصل سفر به این کشور میتوان ماه دسامبر تا فوریه را انتخاب نمایید و برای علاقه مندان به برف زمان مناسبی است. اگر در آخر هفته به کشور لوکزامبورگ سفر کنید هزینه هتل کمتر می شود زیرا روزهای میانی افراد زیادی همچون تاجران به این کشور سفر می کنند و موجب افزایش هزینه ها می شوند.

[caption id="attachment_12797" align="aligncenter" width="780"]درباره لوکزامبورگ درباره لوکزامبورگ[/caption]

فستیوال های کشور لوکزامبورگ

در کشور لوکزامبورگ فستیوال های زیادی برگزار می شود. درباره لوکزامبورگ و فستیوال هایش میتوان گفت که مهم ترین آن ها فستیوال Price temp میباشد که زمان آن ماه مارس تا مه می باشد. رویداد های موسیقی در جریان این فستیوال برگزار می شود و هنرمندان زیادی از سراسر جهان در آن شرکت می کنند و آثار خود را اجرا می کنند. فستیوال زمستانی دیگر فستیوال این کشور است که هزاران چراغ رنگی روشن را در جریان این فستیوال مشاهده می کنید و رویدادهای فرهنگی و کنسرت های کوچک را در این فستیوال خواهید دید.

[caption id="attachment_12799" align="aligncenter" width="780"]درباره لوکزامبورگ درباره لوکزامبورگ[/caption]

بازدید از محله قدیمی لوکزامبورگ

بازدید از جاذبه های تاریخی کشور لوکزامبورگ در محله قدیمی آن امکان پذیر است و در میراث جهانی یونسکو در سال 1994 به ثبت رسیده است. از نظر جاذبه های فرهنگی و تاریخی این محله به عنوان زیباترین و مهم ترین شهرهای آن به شمار می آید زیرا قلعه ها و استحکامات قدیمی بسیاری دارد. از آن جا که این استحکامات قوی و استوار هستند به آن جبل الطارق شمال نیز می گویند. پارک ها و فضاهای سبز این استحکامات و بخش های قدیمی را فرا گرفته اند. برای گشت و گذار و قدم زدن خیابان های سنگفرش شده ای را در کنار ساختمان های قدیمی خواهید دید و برای سفر در دل تاریخ این شهر از پل ها، گذرگاه ها و کوچه های باریک این منطقه عبور کنید.

بازدید از موزه ملی تاریخ و هنر لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ جزو کشورهایی است که مهم ترین موزه ها را درون خود دارد و اهمیت تاریخی زیادی در اروپا دارد، درباره لوکزامبورگ و موزه هایش میتوان گفت، موزه های کشور لوکزامبورگ اهمیت فرهنگی و تاریخی زیادی دارند و بازدید از آن ها را نباید از دست داد. موزه ملی تاریخ و هنر یکی از موزه های مهم آن است که موقعیت آن منطقه بازار تاریخی ماهی، مرکز بخش قدیمی شهر است و در آن صنایع دستی، اسناد و مدارک، ابزار و لوازم دوره های تاریخ مختلف، یافته های باستان شناسی، سکه و سلاح و ... وجود دارد که در بنایی با معماری چشمگیر قرار گرفته اند. بخش ویژه آن موزه Gallo-Roman است که مربوط به جنبه های مختلفی از زندگی در لوکزامبورگ است که شامل بخش های فرهنگی، علمی، هنری و مذهبی می باشد و متعلق به قرن شانزدهم تا اوایل قرن بیستم است. بخش هنر معاصر بخشی دیدنی در این موزه است که آثار هنرمندان برجسته ای از قرن بیستم در آن به نمایش گذاشته می شود.

بازدید از سنگپوز صخره‌ای Bock

درباره لوکزامبورگ و جاذبه های توریستی این کشور میتوان از صخره سنگپوز نام برد. سنگپوز صخره ‌ای به نام Bock است که دارای قلعه های دیدنی و تاریخی زیبایی می باشد. این مجموعه بزرگ به عنوان سنگری برای هزاران تجهیزات، مدافع و اسب ها بوده است و چهل هزار متر مربع مساحت دارد. در این مجموعه آشپزخانه، انبار و قصاب خانه را خواهید دید و بازدید از بیشتر بخش های این قلعه نظامی با پای پیاده امکان پذیر است. در قسمت های مسطح آن و بیرون از مجموعه زیرزمینی، بقایای قلعه قدیمی را خواهید دید که کشف آن در سال 1963 صورت گرفته است. از بخش های دیدنی دیگر این منطقه به برج های بزرگ، سرباز خانه قدیمی مربوط به قرن نوزده و دیوار Wenceslas می توان اشاره کرد.

بازدید از قلعه بوفورت در لوکزامبورگ

در منطقه ای به نام Mullerthal قلعه بوفورت را خواهید دید که متعلق به قرن دوازدهم است و شهرتش از این جهت می باشد. از مهم ترین جاذبه های کشور لوکزامبورگ این قلعه و کلیسای نئوگوتیک می باشد. بخش های زیادی از این قلعه قابل سکونت نیست اما زیبا است و جذابیت دارد. مسیرهای پیاده روی در آن قرار گرفته اند که برای نمایش طبیعت فوق العاده است، این مسیرها به تپه های جنگلی می رسند و طبیعت اطراف و صخره ها از آن قابل مشاهده هستند.

[caption id="attachment_12801" align="aligncenter" width="780"]درباره لوکزامبورگ درباره لوکزامبورگ[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت لوکزامبورگ، ویزای لوکزامبورگ، تور لوکزامبورگ و تور اروپا 88851080-021