سوغات آمستردام

سوغات آمستردام

هلند کشور رنگارنگی است و می توانید در بین این تنوع رنگ بسیار، سوغات زیبایی را نیز پیدا کنید. از همین رو قصد داریم تا درباره خرید سوغات آمستردام صحبت کنیم و شما را با مهمترین سوغات این کشور آشنا کنیم.

مجموعه ای از بهترین سوغات آمستردام

هلند یکی از زیباترین کشور های اروپایی است، به تبع به هر کشور زیبایی که سفر می کنید، حتما باید از سوغات آن هم دیدن کنید و هدایایی را برای دوستان و عزیزان تان به عنوان سوغاتی خریداری کنید. آمستردام سوغات بی نظیری دارد و اگر گشتی در مناطق پر رفت و آمد و گردشگری آن بزنید، حتما می توانید سراغی از مشهورترین سوغات آمستردام را بگیرید. از جمله معروف ترین سوغات آمستردام می توان به کفش چوبی، ظروف سفالی دلفت، اشتروپ وافل، تقویم تولد، پنیر و انواع گل و گیاه اشاره کرد. البته سوغات آمستردام و دیگر شهر های هلند بسیار زیاد هستند، ولی در این جا تنها قصد داریم تا درباره مشهورترین آن ها صحبت کنیم. پس با ما همچنان همراه باشید، تا شما را با این هدایا جالب و جذاب کشور هلند آشنا کنیم.

کفش چوبی

یکی از مشهورترین سوغات آمستردام که همواره توجه گردشگران را به خود جلب می کند، کفش های چوبی ساخت این کشور می باشد. البته این نوع کفش در دیگر نقاط جهان هم یافت می شود، اما طرح و نقش بسیار زیبا و جذاب و شکل و ظاهر آن باعث شده است که کفش های چوبی آمستردام در بین مردم از شهرت خاصی برخوردار باشند. بر روی این کفش ها از نماد ها و نشانه های کشور هلند استفاده شده است و آن را به عنوان شناسنامه ای از کشور هلند معرفی می کند. از این نوع کفش در گذشته در مزارع کشاورزی به وفور استفاده می شده است. علت استفاده از این کفش چوبی هم برای جلوگیری از صدمه رسیدن به پا می باشد. این کفش ها در دو نوع واقعی و جا سوئیچی تولید می شوند و بنا به سلیقه خود می توانید از هر کدام از آن ها به عنوان سوغات آمستردام استفاده کنید.

[caption id="attachment_526" align="aligncenter" width="800"]سوغات آمستردام سوغات آمستردام[/caption]

ظروف سفالی دلفت

از دیگر سوغات آمستردام می توان به ظروف سفالی دلفت اشاره کرد که از شهرت خاصی برخوردار است و می تواند یک سوغاتی پراستفاده و کاربردی نیز در نظر گرفته شود. این ظروف سفالی توسط شرکت تولیدی دلفت هلند ساخته می شود و از طرح های سفید و آبی رنگ تشکیل شده است. ظروف سفالی دلفت حالت سنتی داشته و یکی از گزینه های خوب برای سوغات آمستردام است و بسیاری از گردشگران معمولا این محصول کاربردی و زیبا را به عنوان سوغات آمستردام خریداری می کنند. ظروف سفالی دلفت شامل بشقاب، کاسه، گلدان و حتی تندیس های سفالی موجود می باشند و شما می توانید بنا به سلیقه خود سوغات مورد نظر خود را خریداری کنید.

[caption id="attachment_527" align="aligncenter" width="800"]ظروف سفالی دلفت ظروف سفالی دلفت[/caption]

اشتروپ وافل

اشتروپ وافل دیگر سوغات هلند است که می خواهیم درباره آن صحبت کنیم. البته شاید این اسم کمی عجیب به نظر برسد ولی در واقع اشتروپ وافل یا همان وافل شربتی شبیه نوعی ویفر است که از شربت کاراملی در آن استفاده شده است. این مورد از جمله سوغات آمستردام است که به افرادی که اهل خوراکی های خوشمزه هستند، بسیار توصیه می شود. طعم این خوراکی آنچنان خوشمزه است که حتما ترغیب خواهید شد چند تا از آن را برای خود و دوستانتان خریداری کنید.

[caption id="attachment_528" align="aligncenter" width="800"]اشتروپ وافل اشتروپ وافل[/caption]

تقویم تولد

سوغات دیگر آمستردام که در بین مردم این شهر از محبوبیت خاصی برخوردار است، تقویم تولد می باشد. اگر به خانه یک هلندی رفته باشید، حتما می توانید نشانی از این تقویم های تولد را بیابید. هلندی ها به تولد اهمیت بسیاری می دهند. به همین دلیل تقویم های خاصی دارند که می توانند در کنار هر روز نام فردی که تولدش در آن روز است را یادداشت کنند و در جایی جلوی چشمان آن را نصب کنند. تنوع طراحی و چاپ این گونه تقویم ها در هلند بسیار زیاد است و از جدیدترین سوغات آمستردام به شمار می آید. شما نیز در سفر به هلند می توانید از این تقویم های زیبا خریداری کنید.

انواع گل و گیاه

از هر چه بگذریم نمی توانیم گل و گیاه هلند را فراموش کنیم. گل و گیاه علاوه بر این که مهمترین محصول صادراتی کشور هلند است، از جمله سوغات آمستردام و کشور هلند نیز محسوب می شود. تنوع گل ها در این کشور بسیار زیاد است. برای نشان دادن حسن نیت تان هم که شده پیشنهاد می کنیم تعدادی از گل و گیاه زیبا و رنگارنگ را خریداری کرده و به دوستانتان هدیه بدهید.

[caption id="attachment_529" align="aligncenter" width="800"]انواع گل و گیاه انواع گل و گیاه[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱