سفر به آلمان

سفر به آلمان

در این متن قصد داریم به بررسی سفر به کشور آلمان و جزئیات این سفر بپردازیم. از آن جایی که آلمان از کشور های اروپایی با جاذبه های تفریحی، تاریخی و گردشگری بسیاری می باشد، بنابراین نظر افراد زیادی را برای سفر به خود جلب می کند. به همین دلیل ویزای آلمان و سفر به کشور آلمان از جمله سفر های پرطرفدار در بین کشور های اروپایی می باشد. اگر قصد سفر به آلمان را دارید، برای آشنایی بیشتر با این کشور و شرایط لازم برای سفر تا انتهای متن با ما همراه باشید.

کشور آلمان

کشور آلمان، کشوری با مساحت ۳۵۷۱۲۱٫۴۱ کیلومتر مربع  می باشد. آب و هوای کشور آلمان در فصل تابستان بسیار گرم و در زمستان سرد بوده و دارای طبیعتی انبوه از جنگل و بسیار سرسبز بوده که نظر توریست های زیادی را به خود جلب می کند. پایتخت آلمان برلین نام دارد. واحد پول رسمی آلمان یورو و زبان رسمی مردم آن آلمانی می باشد. شهرهای بزرگ آلمان برلین، هامبورگ، مونیخ و فرانکفورت هستند. این کشور از کشور های ثروتمند اتحادیه اروپا می باشد. نوع حکومت در کشور آلمان فدرالیسم نظام پارلمانی جمهوری می باشد. در ادامه متن به بررسی بیشتر آلمان و جاذبه های آن خواهیم پرداخت.

[caption id="attachment_4980" align="aligncenter" width="780"]کشور آلمان کشور آلمان[/caption]

ویزای آلمان

از آن جایی که این کشور عضو اتحادیه اروپا می باشد، لازم است افراد برای سفر به این کشور اقدام به اخذ ویزای شینگن نمایند. که در واقع ویزای آلمان، مجوزی است که سفارت این کشور برای افراد متقاضی صادر می کند، تا بتوانند وارد خاک این کشور شوند. افراد باید دقت داشته باشند که به صورت دائم نمی توانند در خاک این کشور اقامت داشته باشند بلکه باید در تاریخ درج شده روی ویزا خاک این کشور را ترک کنند. در غیر این صورت مجرم شناخته می شوند و جریمه خواهند شد.

[caption id="attachment_4981" align="aligncenter" width="780"]ویزای آلمان ویزای آلمان[/caption]

بهترین زمان برای سفر به آلمان

با توجه به نوع آب و هوای آلمان نمی توان به طور دقیق مشخص کرد که چه فصل یا ماهی بهترین زمان برای سفر به این کشور می باشد. زیرا همه فصل های آلمان زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند. که هر فصل نظر عده خاصی را به خود جلب می کند. مثلا اگر از دسته افراد علاقمند به برف و ورزش های زمستانی می باشید، می توانید حدودا اواخر ماه مارس به آلمان سفر کرده و از ورزش های زمستانی مانند اسکی و کوهنوردی لذت ببرید. اما اگر به دنبال آب و هوای گرم و روز های طولانی برای گردش می باشید، بهتر است برنامه سفر به کشور آلمان خود را به فصل تابستان موکول نمایید. که البته باید توجه داشت که در این زمان به دلیل بالا بودن تعداد متقاضیان سفر به آلمان هزینه رزرو بلیط، رزرو هتل و به صورت کلی هزینه این سفر نسبت به سایر ماه ها بیشتر می باشد.

[caption id="attachment_4982" align="aligncenter" width="780"]سفر به آلمان سفر به آلمان[/caption]

جاذبه های گردشگری آلمان

کشور آلمان کشوری بسیار زیبا با طبیعت بکر و جاذبه های تفریحی، گردشگری و تاریخی و ... می باشد، که نظر گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. دروازه‌ی براندنبورگ (Brandenburg)، کلیسای جامع کلن (Kölner Dom)، جنگل سیاه، قصر نوی شوان ‌شتاین (Neuschwanstein)، سرزمین عجایب مینیاتوری و بندر تاریخی هامبورگ، دره‌ ی راین، جزیره موزه‌ ها، برلین، شهر بامبرگ (Bamberg)، وه تسوگ‌ اشپیتسه  (Zugspitze)، جزیره‌ی روگن (Rügen)، دریاچه‌ Königssee، شهر رتنبورگ اب در تاوبر (Rothenburg ob der Tauber)، پارک و قصر سن‌سوسی (Sanssouci)، جزیره‌ی ماینو (Mainau)، دیوار برلین، پارک ملی Berchtesgaden از جاذبه های گردشگری کشور آلمان می باشند که افراد در سفر به آلمان می توانند از این نقاط دیدن کنند و لحظات خود را به خوبی سپری کنند.

[caption id="attachment_4983" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های گردشگری آلمان جاذبه های گردشگری آلمان[/caption]

گرفتن ویزا برای سفر به آلمان

افراد برای سفر به آلمان باید اقدام به دریافت ویزای آلمان کنند. از آنجایی که آلمان جز اتحادیه اروپا می باشد، بنابراین افراد برای سفر به آلمان باید اقدام به دریافت ویزای شینگن نمایند. برای دریافت این ویزا افراد متقاضی ویزای آلمان باید هزینه درخواست شده را پرداخت نموده و پس از تعیین وقت سفارت آلمان، در روز مقرر در سفارت این کشور برای انجام مصاحبه و انگشت نگاری حاضر شود و در صورتی که با اخذ ویزای وی موافقت شود، پاسپورت وی برای الصاق ویزا ارسال خواهد شد. در غیر این صورت اگر صلاحیت فرد متقاضی ویزای آلمان تایید نشود، مجددا فرد باید برای تعیین وقت سفارت و سایر مراحل اخذ ویزای آلمان تلاش نماید. در هنگام انجام مصاحبه فرد متقاضی باید کاملا صادق بوده و به سوالات بدون هیچ گونه ابهامی پاسخ دهد و هدف خود از سفر به کشور آلمان را برای پلیس مهاجرت شرح دهد.

انواع ویزا برای سفر به آلمان

برای افراد متقاضی سفر به آلمان ویزا های مختلفی صادر می شود. به شرطی که واجد شرایط لازم برای سفر به این کشور باشند. ویزا های این کشور شامل ویزای کاری آلمان، ویزای تحصیلی آلمان، ویزای ازدواج آلمان، ویزای تفریحی و گردشگری آلمان و ... می باشد. که البته بعضی از افراد موفق به دریافت دعوت نامه از کشور آلمان می شوند. که این دعوت نامه روند اخذ ویزای آلمان را تسریع می بخشد، ولی ضمانتی برای گرفتن ویزای آلمان نمی باشد. هر کدام از انواع ویزا مدارک و شرایط خاص خود را دارند و دارای مدت زمان محدود و مشخصی می باشد.

هزینه لازم برای سفر به آلمان

هزینه لازم برای این سفر به موارد مختلفی بستگی دارد. افرادی که قصد سفر به آلمان را دارند باید هزینه رزرو هتل،هزینه اخذ ویزای آلمان، هزینه رزرو بلیط هواپیما و ... را در نظر بگیرند. هم چنین در طول سفر خود افراد به هزینه های دیگری نظیر خوراک، خرید لباس و ... نیاز دارند. اگر افراد قصد دارند با هزینه کمتری به کشور آلمان سفر کنند، می توانند به جای رزرو هتل های درجه یک، هتل های دیگر با درجه پایین تر رزرو کنند. یا در محل ها و کمپ های مخصوص، چادر زده و به استراحت بپردازند. هم چنین برای جابجایی در سطح شهر می توانند از وسایل حمل و نقل عمومی و قطار استفاده کنند. در نظر داشته باشید که برای کاهش هزینه ها می توان از رفتن به رستوران های بسیار لوکس و گران قیمت خودداری کرده و از رستوران هایی با قیمت کمتر غذای مورد نظر را سفارش بدهند و یا در خانه به پختن غذا بپردازند.

[caption id="attachment_4984" align="aligncenter" width="780"]سفر به آلمان سفر به آلمان[/caption]

نکات لازم در رابطه با سفر به آلمان

برای سفر به آلمان بهتر است افراد قبل از سفر در رابطه با نکات ضروری و قوانین مهم این کشور اطلاعاتی کسب نمایید. تا در حین سفر با مشکلات کمتری روبرو شده و سفر امن تر و راحت تری به کشور آلمان داشته باشید. از اطلاعات مهم برای سفر به این کشور شماره های اضطراری آن می باشد، که پلیس 110 و آتش نشانی 112 می باشد. کد کشور آلمان+49 بوده و هم چنین نوع ولتاژ استاندارد برق شهری در کشور آلمان، ۲۳۰ ولت و فرکانس آن ۵۰ هرتز است. دوشاخه ‌ها و کلیدها به شکل  F است. واحد پول کشور آلمان یورو و زبان رسمی مردم آلمان، آلمانی می باشد. کشور آلمان حدود 2:30 ساعت با کشور ما اختلاف زمانی دارد. از فرودگاه های آلمان می توان به فرودگاه برمن، فرودگاه کلن بن، فرودگاه دورتموند، فرودگاه بین‌المللی دوسلدورف، فرودگاه بین‌المللی فرانکفورت، فرودگاه فرانکفورت-هان، فرودگاه فریدریش هافن و ... اشاره کرد.

درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت آلمان، ویزای آلمان، تور آلمان و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱