بهترین زمان سفر به هلند

بهترین زمان سفر به هلند

هلند یکی از کشورهای محبوب و یکی از مهمترین مقاصد گردشگری جهان می باشد که هر ساله افراد زیادی به این کشور سفر می کنند. مسافرین و گردشگران همواره بهترین زمان سفر به هلند را انتخاب می کنند تا بتوانند نهایت استفاده را از زمان حضور خود در این کشور و زیبایی های آن ببرند. مسافرین می توانند با یک برنامه ریزی درست بهترین زمان سفر به هلند را انتخاب کنند و از آسیب های بادی، گل های لاله، کانال های آب و بافت تاریخی شهرهای مختلف هلند دیدن کنند.

[caption id="attachment_210" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان سفر به هلند بهترین زمان سفر به هلند[/caption]

کشور هلند

هلند یکی از کشورهای شمال غربی اروپا می باشد. پایتخت بزرگ و زیبای این کشور آمستردام است که زیبایی های زیادی را در خود جای داده است. کشور هلند با کشور آلمان، بلژیک و بریتانیا همسایه می باشد و یک چهارم مساحت این کشور در سطح کمی از آب های آزاد قرار دارند. این کشور دارای بنادر بسیار زیادی است که بندر روتردام یکی از بزرگ ترین بنادر اروپایی به شمار می آید. بیشتر مردم این کشور مسیحی پروتستان می باشند و شمار کمی از آنها مسلمان هستند. این کشور دارای تاریخی غنی، مزارع زیبا، آسیاب بادهای مشهور، کانال ها و .. می باشد و هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند. تمامی این گردشگران و مسافرین به دنبال بهترین زمان سفر به هلند هستند تا بتوانند از تمام زیبایی های این کشور بازدید کنند.

[caption id="attachment_211" align="aligncenter" width="780"]کشور هلند کشور هلند[/caption]

آب و هوای هلند

این کشور دارای آب و هوای معتدلی می باشد. آب و هوای این کشور تحت تاثیر دریای شمال و اقیانوس اطلس است. اختلاف آب و هوای در نقاط مختلف این کشور کم می باشد و می توان گفت که تابستان های هلند ملایم است و تقریبا خنک می باشد. کشور هلند در فصل زمستان آب و هوای نسبتا سردی دارد. بهتر است بدانید که بارش باران در کل سال در این کشور جریان دارد. در این کشور گاهی اوقات با طوفان در پاییز و زمستان ها رو به رو می شود. جالب است بدانید که کشور هلند اغلب با وزش باد و نسیم همراه است و با یک برنامه ریزی خوب می توانید بهترین زمان سفر به هلند را انتخاب کنید.

[caption id="attachment_212" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای هلند آب و هوای هلند[/caption]

درباره بهترین زمان سفر به هلند

بهتر است بدانید که فروردین ماه تا اردیبهشت ماه یکی از بهترین زمان سفر به هلند می باشد و به عنوان محبوب ترین زمان ها شناخته می شود. در این دو ماه با زیبایی با شکوه شکوفایی گل های لاله رو به رو خواهید شد. گل های لاله هلندی در تمامی شهر آمستردام دیده می شوند و زیبایی خاصی به شهر می دهند. بر اساس شرایط آب و هوایی فصل تابستان و مرداد ماه تا اواسط شهریور بهترین زمان سفر به هلند می باشند و دمای هوا بسیار خوب است. این کشور در هر فصلی زیبایی های دارد که می توان از آنها لذت برد ولی اگر شما برای دیدن گل های لاله می روید باید روزهای سرد را برای سفر انتخاب کنید تا شاهد این زیبایی باشید و این رویداد بهترین زمان سفر به هلند می باشد.

[caption id="attachment_213" align="aligncenter" width="780"]درباره بهترین زمان سفر به هلند درباره بهترین زمان سفر به هلند[/caption]

جشنواره ها بهترین زمان سفر به هلند

یکی از بهترین زمان سفر به هلند زمان اتفاق افتادن جشنواره ها می باشد. در این کشور جشنواره های زیادی روی می دهند که بهترین آنها جشنواره افتتاح باغ ها می باشد. این جشنواره در اواخر تیر ماه هر سال روی می دهد که باعث گرد هم آمدن گردشگران زیادی می شود. در این جشنواره بسیار بزرگ و باشکوه چیزی حدود 300 باغ در سرتاسر کشور باز می شوند که فرصتی عالی برای بازدید هستند. عموم مردم می توانند از این باغ ها دیدن کنند و از حضور خود در آنجا لذت ببرند.

[caption id="attachment_214" align="aligncenter" width="780"]جشنواره ها بهترین زمان سفر به هلند جشنواره ها بهترین زمان سفر به هلند[/caption]

جشنواره مو قرمزها

 یکی از جشنواره های بزرگ هلند جشنواره مو قرمزها می باشد و بهترین زمان سفر به هلند است. این جشنواره در اواخر تابستان برگزار می شود که هزاران فرد مو قرمز دو هم جمع می شوند. در کشورهای دیگر مانند ایرلند، شیکاگو، لندن و پورتلند نیز جشنواره های مشابه ای برگزار می شود ولی جشنواره برگزار شده در هلند از همه بزرگتر و مهمتر است. در کنار این مراسم کارهای هنری زیادی در این جشنواره برگزار می شود و گردشگران فرصت حضور در همایش های زیادی را خواهند داشت.

[caption id="attachment_215" align="aligncenter" width="780"]جشنواره مو قرمزها جشنواره مو قرمزها[/caption]

جشنواره روز ملی آسیاب بادی هلند

بهترین زمان سفر به هلند در اواخر اردیبهشت ماه می باشد. چرا که در این ماه جشنواره روز ملی آسیاب بادی برگزار می شود. در این روز تمامی آسیاب های بادی در تمامی کشور کار می کنند و می توان شاهد یکی از رخدادهای بزرگ کشور هلند بود. در این روز غرفه های زیادی در سرتاسر کشور برگزار می شود و شاهد جشن های زیادی در شهرها خواهید بود. در روز جشنواره ملی آسیاب بادی مردم تمامی آسیاب بادی ها را غرق گل می کنند و آنها را وسایل مختلف تزئین می کنند.

جشن روز قصر هلند

یکی دیگر از زمان های خوب برای سفر به کشور هلند جشنواره روز قصر می باشد. در روز دوشنبه سفید که برابر است با 50 روز بعد از عید پاک این مراسم برگزار می شود. در این روز بزرگ تمامی قصرها و خانه های ییلاقی کشور برای بازدید عموم مردم باز می شوند و تمامی مردم کشور و مسافرین می توانند از زیبایی های آنها لذت ببرند. جشن روز قصر این امکان را به مردم می دهند تا حتی در مکان ها و قصرهایی که مالک خصوصی دارند نیز اقامت داشته باشند. این روز یکی از بهترین زمان سفر به هلند می باشد که هر ساله توانسته گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کند.

شما نیز اگر قصد سفر به این کشور را دارید می توانید بهترین زمان سفر به هلند را انتخاب کنید و از تمام زیبایی ها و مراسم های این کشور بازدید کنید. این کشور در هر فصلی زیبایی خاصی دارد و می تواند بهترین خاطرات را برای مسافرین به ارمغان بیاورد. بهترین زمان سفر به هلند فصل بهار و تابستان می باشد و بیشترین زیبایی را دارد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱