هتل های سوئد

هتل های سوئد

کشور سوئد یکی از کشورهای بی نظیری است که هر ساله مسافران زیادی را به بهانه های مختلف در خود جای می دهد. یکی از مهم ترین نکاتی که در سفر به سوئد باید مد نظر قرار دهید هتل های سوئد است. در این مطلب شما را با انواع هتل های سوئد و نحوه رزرو آن ها آشنا می کنیم.

هتل های سوئد

سوئد یک کشور اروپایی است که جاذبه های تاریخی، فرهنگی و هنری زیادی دارد. سوئد در بخش اسکاندیناوی واقع شده است و برای کسانی که به دنبال یک سفر اروپایی منحصر به فرد هستند پیشنهاد بسیار خوبی است. هر ساله افراد زیادی به این کشور سفر می کنند به همین دلیل معرفی ویژگی های هتل های سوئد برای مسافران این کشور اهمیت زیادی دارد. این کشور دارای هتل های متنوعی است که هر کدام دارای معماری خاص و امکانات و خدمات متفاوتی هستند. از آنجایی که سوئد یکی از کشورهای گردشگری معروف در بین کشورهای اروپایی است هتل های زیادی هم در شهرهای مختلف آن وجود دارد که شناخت آن ها خالی از لطف نیست. گردشگران از سراسر دنیا از طریق رزرو تور سوئد و یا تور اروپا به این کشور زیبا سفر میکنند.

[caption id="attachment_4229" align="aligncenter" width="780"]هتل های سوئد هتل های سوئد[/caption]

ویژگی های هتل های سوئد

یکی از مهم ترین قسمت های رزرو هتل های سوئد توجه به ویژگی های هتل های سوئد است. هتل های سوئد با توجه به استانداردهای بین المللی فعالیت می کنند و بهترین خدمات و امکانات را به مسافران ارائه می دهند. از زمانی که شما وارد این هتل می شوید مشمول استفاده از خدمات هتل خواهید شد. معمولاً در هتل های لوکس و با کیفیت سوئد کارکنان بخش های مختلف به زبان های متفاوتی مخصوصاً انگلیسی تسلط دارند و این امتیاز ویژه ای در انتخاب هتل است زیرا از این طریق می توانند امکانات بهتری را در اختیار مسافران قرار دهند. در اکثر هتل های معروف، کارمندان به زبان های انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی و انگلیسی مسلط هستند. در ادامه به معرفی بهترین و لوکس ترین هتل های سوئد می پردازیم تا کسانی که قصد سفر به این کشور بی نظیر را دارند از این اطلاعات برای رزرو هتل های سوئد استفاده کنند. با ما همراه باشید.

[caption id="attachment_4230" align="aligncenter" width="780"]هتل های سوئد هتل های سوئد[/caption]

هتل های لوکس و پنج ستاره سوئد

یک دسته از شیک ترین هتل های سوئد هتل های پنج ستاره این کشور هستند. مهم ترین این هتل ها به شرح زیر می باشند.

هتل Lydmar: این هتل یکی از هتل های شیک و پنج ستاره سوئد است که در یک منطقه ی پر جنب و جوش واقع شده است. معماری بی نظیر و زیبای این هتل باعث شده که به یکی از محبوب ترین هتل های سوئد تبدیل شود. این هتل نیز موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد و با اقامت در آن می توانید به راحتی از امکانات شهر استفاده کنید. مهم ترین خدمات و امکانات این هتل شامل اینترنت بی سیم، رستوران ها و کافه های شیک، تخت خواب های لوکس و دکوراسیون های زیبا است.

هتل بلگراد: یکی از هتل های بی نظیر سوئد که بسیار مجلل و شیک است، هتل بلگراد می باشد این هتل موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد و در مرکز شهر واقع شده است. با اقامت در این هتل به راحتی می توانید به مکان های جذاب و گردشگری شهر دسترسی داشته باشید. این هتل از امکانات بسیار خوبی برخوردار است و با اقامت در آن می توانید خاطره ی یک سفر دلپذیر به سوئد را برای خود رقم بزنید.

هتل Skeppsholmen: یکی دیگر از هتل های سوئد هتل skeppsholmen است که در یک جزیره ی زیبا واقع شده است. این هتل به شیوه ای بسیار جالب ساخته شده و برای یک اقامت رویایی پیشنهاد بسیار هیجان انگیزی است. این هتل با اتاق ها و سوئیت های مختلف میزبان مسافران خواهد بود.

[caption id="attachment_4231" align="aligncenter" width="780"]هتل های سوئد هتل های سوئد[/caption]

هتل های لوکس و چهار ستاره سوئد

یک دسته دیگر از هتل های سوئد هتل های چهار ستاره هستند که میزبان گردشگران مختلفی از سراسر دنیا می باشند.

هتل رینگ سوئد: یکی از این هتل های چهار ستاره، هتل رینگ است که یکی از بهترین اقامتگاه های شهر به شمار می رود. این هتل در شهر ولگوگراد واقع شده و به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد مسافران زیادی آن را برای اقامت خود انتخاب می کنند. این هتل امکانات بسیار خوبی در حد هتل های پنج ستاره در اختیار مسافران قرار می دهد. هتل رینگ دارای امکاناتی نظیر حمام های لوکس، تخت های بزرگ و شیک، اینترنت بی سیم، تلویزیون صفحه تخت، رستوران های بین المللی، استخر، سونا و سالن های ورزشی است.

[caption id="attachment_4232" align="aligncenter" width="780"]هتل های سوئد هتل های سوئد[/caption]

هتل های شگفت انگیز سوئد

یکی از جالب ترین قسمت ها در هتل های سوئد هتل های شگفت انگیز آن می باشد. در این کشور هتل هایی وجود دارد که شاید در هیچ کجای دیگر قادر به دیدن آن ها نباشید. در این بخش قصد داریم شما را با جذاب ترین و عجیب ترین هتل های سوئد آشنا کنیم. این هتل ها بسته به شرایط اقلیمی طراحی شده اند و دارای معماری و چیدمان بسیار بی نظیری هستند.

هتل Varg

هتل Varg یکی از عجیب ترین هتل های سوئد است که در کنار یک باغ وحش ساخته شده است. در این باغ وحش حیواناتی مانند گاو، خرس، گرگ، گوزن شمالی و ... نگهداری می شوند. با اقامت در این هتل می توانید در اتاق خود به تماشای این حیوانات و طبیعیت بی نظیر حیات وحش بپردازید. اکثر اتاق های این هتل دارای فضایی هستند که به صورت شیشه ای مقابل این حیات وحش قرار دارد. این هتل در کنار ویژگی جالبی که دارد دارای امکانات و خدمات متنوعی برای مهمانان است.

هتل دارکوب

یکی دیگر از هتل های عجیب سوئد هتل دارکوب است که همانطور که از نامش پیداست بر بالای درختان ساخته شده است. برای رفتن به اتاق های این هتل باید از طناب بالا بروید. این هتل جزء عجیب ترین و بی نظیرترین هتل های سوئد است که اقامت در آن می تواند برای هر کسی هیجان انگیز باشد. هتل دارکوب در ارتفاع تقریباً 13 متری از سطح زمین واقع شده است. اتاق های این هتل دارای تخت خواب، بالکن و آب آشامیدنی هستند. منظره این هتل رو به روی طبیعتی زیبا از یک دریاچه است.

[caption id="attachment_4233" align="aligncenter" width="780"]هتل های سوئد هتل های سوئد[/caption]

هتل یخی

هتل یخی از جمله هتل های عجیب و غریب کشور سوئد است که در یک منطقه ی یخ زده طراحی شده است. تمام این هتل حتی تخت خواب ها نیز با یخ طراحی شده اند و اقامت در آن یکی از عجیب ترین تجربه های شما خواهد بود. اتاق های هتل یخی به شکل هنرمندانه ای توسط معماران حرفه ای ساخته شده اند. برای ساخت قسمت های مختلف این هتل از تکه های یخی رودخانه استفاده می شود. کسانی که قصد دارند در این هتل اقامت کنند باید شب ها در کیسه خواب بخوابند. در این هتل از امکاناتی نظیر مبلمان، سونا، نوشیدنی های گرم و در کل هر آنچه از یک هتل انتظار می رود بهره مند می شوید.

[caption id="attachment_4234" align="aligncenter" width="780"]هتل های سوئد هتل های سوئد[/caption]

هتل هوایپما

یکی دیگر از شگفت انگیزترین هتل های سوئد هتل هواپیما است. تجربه اقامت در یک هواپیما شاید یکی از عجیب ترین تجربه های اقامت شما باشد. در این هتل شما می توانید در یک هواپیمای بوئینگ اقامت کنید و از امکاناتی که در اختیار شما قرار می گیرد استفاده کنید. ساختار این هواپیما توسط معماران ماهر تغییر کرده و کاملاً به شکل یک هتل مجهز درآمده است. در این هواپیما کابین به شکل یک سوئیت کاملاً لوکس و زیبا تغییر پیدا کرده است که چشم انداز بی نظیری دارد.

[caption id="attachment_4235" align="aligncenter" width="780"]هتل های سوئد هتل های سوئد[/caption]

هتل زیرزمینی

هتل زیر زمینی یکی دیگر از بهترین نمونه های هتل سوئد است که یک تجربه ی شگفت انگیز از اقامت در زیر زمین می باشد. این هتل در یک معدن واقع شده و یکی از عمیق ترین هتل های دنیا به شمار می رود. افراد زیادی در سفر به سوئد این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب می کنند تا با یک تجربه ی جدید از اقامت در هتل رو به رو شوند. هتل زیرزمینی در شهر سالا واقع شده است. معدنی که این هتل در آن طراحی شده است معدن نقره می باشد. در این هتل تمامی امکانات یک هتل خوب قرار گرفته است با اقامت در این هتل می توانید از دریاچه زیرزمینی هم دیدن کنید.

[caption id="attachment_4236" align="aligncenter" width="780"]هتل های سوئد هتل های سوئد[/caption]

رزرو هتل های سوئد

یکی از نکاتی که در مورد هتل های سوئد باید به آنها توجه کرد، رزرو آنها است. بهتر است چند هفته و یا حتی یک ماه قبل از سفر خود برای رزرو هتل های سوئد اقدام کنید. یکی از بهترین روش ها برای رزرو هتل های سوئد کمک گرفتن از کارشناسان با تجربه در آژانس های مسافرتی است. زیرا این کارشناسان با تجربه ای که در این زمینه دارند می توانند بهترین هتل را با امکانات خوب و قیمت مناسب برای شما رزرو کنند. کارشناسان آژانس های مسافرتی می توانند اطلاعاتی نظیر قیمت هتل، امکانات ارائه شده، ظرفیت خالی، موقعیت جغرافیایی هتل مورد و غیره را به شما ارائه دهند مخصوصاً اگر در فصل های شلوغ قصد سفر به سوئد را دارید، بهتر است حتماً مدتی قبل از سفر خود برای رزرو اقدام کنید تا با مشکلی مواجه نشوید. برای سفر به کشور سوئد حتماً قبل از سفر خود اطلاعات کاملی درباره ی هتل های سوئد بدست آورید تا بتوانید بهترین گزینه را برای اقامت خود انتخاب کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت سوئد، ویزای سوئد، تور سوئد و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱