هتل های استونی

هتل های استونی

هتل های استونی هر کدام از امکانات و خدماتی ویژه برخوردار هستند. اغلب این هتل ها امکان دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم را برای اقامت کنندگان خود فراهم کرده اند. در این متن به معرفی 10 هتل از اقامتگاه های شهر تالین در کشور استونی خواهیم پرداخت.

پارک تالین استونی از هتل های کشور استونی

اگر قصد سفر به کشور استونی را دارید می بایست قبل از آن به رزرو هتل مناسب در شهر مقصد خود در کشور مذکور بپردازید. تالین پایتخت کشور استونی هر ساله میزبان توریست و مسافران داخلی و خارجی است و با توجه به این موضوع اغلب هتل های درجه یک استونی در این شهر تاسیس شده اند. اگر بخواهیم یکی از مناسب ترین هتل های کشور استونی را برایتان معرفی کنیم می توانیم به هتل پارک تالین اشاره نماییم. این هتل به دلیل قرار گرفتن در مرکزی ترین نقطه تالین از جمله محبوب ترین اقامتگاه های این شهر و کشور استونی شناخته می شود. هتل پارک تالین جزء هتل های درجه 3 شناخته می گردد. اگر تمایل دارید از امکانات و خدمات هتل مورد نظر استفاده کنید می توانید با پرداخت هزینه ای مناسب به رزرو پارک تالین از هتل های استونی اقدام نمایید. مسافرین جهت رزرو تور استونی و تور اروپا به آژانس های مسافرتی معتبر مرجعه مینمایند.

[caption id="attachment_4115" align="aligncenter" width="780"]هتل های استونی هتل های استونی[/caption]

پریتی اسپا از هتل های کشور استونی

در کنار پارک تالین می توان از هتل پریتی اسپا به عنوان یکی از هتل های کشور استونی نام برد. جالب است بدانید که در اطراف این هتل ایستگاه اتوبوس وجود دارد که امکان گردش در شهر و مراکز مختلف را برای اقامت کنندگان راحت تر کرده است. ساحل شنی اطراف این هتل از مزیت های اقامت در آن شناخته می شود. میهمانان این هتل می توانند با دوستان خود در این ساحل قدم بزنند و لحظات به یادماندنی را خلق نمایند. یک رستوران با بهترین غذاها در طبقه پنجم هتل پریتی اسپا بنا شده است که اقامت کنندگان این هتل می توانند به سفارش غذاهای محلی و ملل بپردازند. خلیج فنلاند را می توان در چشم انداز رستوران پریتی اسپا از هتل های استونی به نظاره نشست. این هتل را می توان از کم هزینه ترین هتل های استونی معرفی کرد.

[caption id="attachment_4116" align="aligncenter" width="780"]هتل های استونی هتل های استونی[/caption]

گونسوری ۳ سیتی سنتر از هتل های کشور استونی

در پایتخت کشورهای توریستی هتل های متنوعی تاسیس می شود تا افراد بتوانند بر اساس شرایط خود در آنها اقامت کنند. در تالین پایتخت استونی نیز هتل های گوناگونی وجود دارد که یکی از بهترین آنها گونسوری 3 ستی سنتر می باشد. هتل مذکور یکی از مناسب ترین هتل های کشور استونی محسوب می شود. تا قلب شهر از این هتل تنها 300 متر فاصله وجود دارد و کسانی که قصد دارند به فرودگاه تالین مراجعه کنند باید مسیر 5 کیلومتری را طی کنند. اگر تمایل دارید در نزدیکترین مکان به ساحل این شهر اقامت کنید ما به شما هتل گونسوری 3 سیتی سنتر را پیشنهاد می کنیم. برای خوردن وعده های غذایی و نوشیدنی های مختلف می توانید به رستوران و کافی شاپ های متعدد اطراف این هتل مراجعه کنید. جهت رزرو هتل های استونی و تور استونی با آژانس های مسافرتی معتبر در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_4117" align="aligncenter" width="780"]هتل های استونی هتل های استونی[/caption]

تالین اسپورت از هتل های کشور استونی

طبیعت بکر اطراف هتل تالین اسپورت یکی از هتل های استونی باعث شده است که بسیاری این اقامتگاه را برای استراحت خود و خانواده انتخاب و رزرو نمایند. دلیل محبوبیت هتل مورد نظر وجود مراکز مختلف تفریحی و خرید در اطراف آن است. تنها 15 دقیقه تا راه آهن این هتل فاصله وجود دارد که این موضوع از مزیت های اقامت در هتل تالین اسپرت شناخته می شود. در طراحی اتاق های هتل مذکور اغلب از رنگ آمیزی شاد و مهیج استفاده شده است و این یک ویژگی بارز برای اقامت در تالین اسپورت از هتل های کشور استونی محسوب می گردد. آشپزخانه کامل و مجهزی نیز در این هتل وجود دارد که امکان آشپزی را برای شما فراهم می کند. در بوفه تالین اسپورت می توانید یک صبحانه بی نظیر را نوش جان کنید.

[caption id="attachment_4118" align="aligncenter" width="780"]هتل های استونی هتل های استونی[/caption]

مارگانس از هتل های کشور استونی

از مناسب ترین و با کیفیت ترین هتل های استونی می توان به هتل مارگانس اشاره کرد. این هتل نیز به مانند دیگر هتل هایی که در بخش های قبلی به آنها اشاره شد دارای امکانات و خدمات مناسبی می باشد. جالب است بدانید که هتل مارگانس به بندر تالین بسیار نزدیک است که می توانید با چند دقیقه پیاده روی خود را به این بندر برسانید و از مکان های طبیعی اطراف آن لذت ببرید. رستوران های بسیاری در اطراف این هتل وجود دارند و دلیل آن موقعیت مکانی هتل مارگانس است که در قلب شهر تالین جای گرفته است. امکان آشپزی در فضای باز از جمله امکاناتی است که می توانید با اقامت در این هتل از لذت آشپزی کردن نیز برخوردار شوید. استفاده کردن از سونا و استخر در این هتل برای اقامت کنندگان رایگان است. در کنار این خدمات افراد می توانند از اینترنت رایگان هتل مارگانس نیز بهره مند شوند. مسافرین همه ساله از طریق رزرو تور اروپا و تور استونی به این کشور زیبا سفر مینمایند.

[caption id="attachment_4119" align="aligncenter" width="780"]هتل های استونی هتل های استونی[/caption]

روککا المار از هتل های کشور استونی

اقامت در محیطی آرام و خلوت برای بسیاری در زمان رزرو هتل های استونی یک اولویت محسوب می شود. یکی از هتل های این کشور که دارای شرایط ذکر شده است روککا المار نام دارد. جالب است بدانید که در اطراف این هتل پر طرفدار پارک و دریا نیز وجود دارد که امکان یک تفریح خانوادگی لذت بخش را برای اقامت کنندگان فراهم شده است. امکانات دوچرخه سواری در ساحل دریای اطراف هتل روککا المار نیز برای اقامت کنندگان این هتل به خوبی فراهم شده است. در تمامی 36 اتاق این هتل شما می توانید از امکانات و خدماتی مانند تلویزیون, اینترنت بی سیم و چند مورد دیگر برخوردار شوید. اقامت در هتل روککا المار از هتل های کشور استونی را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

[caption id="attachment_4120" align="aligncenter" width="780"]هتل های استونی هتل های استونی[/caption]

مای سیتی از دیگر هتل های کشور استونی

هتل های استونی را قبل از سفر مورد بررسی قرار دهید و سپس اقدام به رزرو از طریق آژانس های مسافرتی معتبر نمایید. در این بین شاید با نام هتل مای سیتی مواجه شوید. این هتل را می توان یکی از اقامتگاه های مناسب در قلب شهر تالین معرفی کرد. تالار تالین را می توانید در اطراف این هتل مشاهده کنید. تنها 250 متر با این تالار از هتل مای سیتی فاصله دارید. حمام فنلاندی و پارکینگ اختصاصی به همراه دیگر امکانات از جمله ویژگی های این هتل شناخته می شوند. وجود رستوران در این هتل به عنوان یک مزیت شناخته می شود چرا که افراد می توانند غذاهای مختلف به همراه نوشیدنی های دلچسب را در آن سفارش دهند و نوش جان کنند. پذیرش 24 ساعته از دیگر ویژگی های هتل مای سیتی شناخته می شود.

اولمیسن استونی از هتل های کشور استونی

منظره زیبای دریاچه اولمیسن چشم انداز یکی از هتل های کشور استونی است که تنها با شهر تالین پایتخت این کشور 7 دقیقه فاصله دارد. اولمیسن استونی نام این هتل دنج و آرام است که میزان رزرو کنندگان آن نیز قابل توجه است. مرکز خرید بزرگی نیز هم نام با این هتل در حاشیه آن جای گرفته است که می تواند یک فرصت مناسب برای یک خرید ایده آل مسافران شناخته شود. اتاق های هتل اولمیسن از رنگ آمیزی گرمی برخوردار هستند که این موضوع به فضای این اتاق ها گرما و صمیمیت خاصی می بخشد. وجود حمام اختصاصی به همراه سشوار و اینترنت رایگان از خدمات اتاق های این هتل محسوب می شوند. اقامت در این هتل را که یکی از هتل های استونی است به مسافران عزیز پیشنهاد می کنیم.

[caption id="attachment_4121" align="aligncenter" width="780"]هتل های استونی هتل های استونی[/caption]

سنت باربارا تالین از هتل های کشور استونی

یکی دیگر از هتل های استونی هتل سنت باربارا تالین می باشد. با 5 دقیقه پیاده روی می توانید خود را به بندر تالین که تنها یک مایل با این هتل فاصله دارد برسانید. پنجره های بزرگ و سقف بلند از ویژگی های اتاق های هتل سنت باربارا شناخته می شوند. اگر علاقه مند به غذاهای سنتی آلمانی هستید می توانید در رستوران این هتل از لذت خوردن آنها بهره مند شوید. این هتل دارای سیستم گرمایش از کف می باشد که امکان اقامت در اتاق های آن را فراهم نموده است. سشوار و وان نیز در حمام های اختصاصی هتل سنت باربارا در نظر گرفته شده اند. با اقامت چند روزه در این هتل می توانید از تمامی خدمات و امکانات بهره مند شوید.

دزینجل از هتل های کشور استونی

هتل های استونی بر اساس امکانات و خدماتی که در اختیار مسافران قرار می دهند درجه بندی می شوند. هتل های مختلفی با قیمت های متغیر در این کشور و مخصوصا شهر تالین وجود دارند که هر کدام از هزینه مشخصی برخوردار هستند. در کنار 9 هتلی که در بخش های قبلی به آنها اشاره کردیم می توان به هتل دزینجل به عنوان یکی از مناسب ترین هتل های کشور استونی اشاره کرد. این هتل با شهر تالین تنها 15 دقیقه فاصله دارد. دریاچه اولمیست تا این هتل فاصله 2 کیلومتری دارد که می توانید به همراه خانواده خود را به آن جا برسانید. رنگ آمیزی گرم و روشن از ویژگی های اتاق های این هتل می باشد. رستوران و بوفه نیز در این هتل وجود دارند که به سرویس دهی میهمانان می پردازند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط استونی، وقت سفارت استونی، ویزای استونی، تور استونی و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱