روادید فرانسه

روادید فرانسه

کشور فرانسه بدون شک یکی از مهمترین مقاصد گردشگران و توریست ها  فرانسه محسوب می‌شود و همچنین از منظر اقتصادی نیز جایگاه ویژه ای دارد؛ از این رو سالانه افراد زیادی نسبت به اخذ روادید فرانسه اقدام می نمایند. از آنجایی که کشور فرانسه جزو کشورهای حوزه شینگن میباشد برای رفتن به این کشور باید ویزای شینگن فرانسه را اخذ نماید که در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح خواهیم داد. مسافرین بسیاری از طریق رزرو تور فرانسه و تور اروپا به این کشور سفر میکنند.

روادید فرانسه

کشور فرانسه جزو کشورهایی است که سالانه افراد زیادی اقدام به سفر به آن می‌کنند که برای این امر نیاز است شما ابتدا برای اخذ روادید فرانسه اقدام نموده و باید از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام به رزرو وقت سفارت فرانسه نمایید؛ در این مرحله لازم است ابتدا دلیل سفر خود را مشخص کرده زیرا نوع ویزای فرانسه با توجه به دلیل سفر شما معلوم می شود. همانطور که گفته شد کشور فرانسه جزو ۲۲ کشور عضو اتحادیه شینگن می باشد که مزیت آن این است که می توانید با داشتن ویزای هر کدام از این کشورها به کلیه ۲۲ کشور دیگر نیز سفر نمایید. کشورهایی که در این حوزه قرار دارند شامل آلمان، اتریش، سوئد، بلژیک، اسلوونی، دانمارک، اسلواکی، پرتغال، جمهوری چک، مالت، هلند، لهستان، لیتوانی، ایتالیا، فرانسه، فنلاند، مجارستان و ....می شود.

[caption id="attachment_4016" align="aligncenter" width="780"]روادید فرانسه روادید فرانسه[/caption]

روادید تحصیلی فرانسه

کشور فرانسه یکی از مهمترین مقاصد دانشجویان و محصلان می باشد زیرا مزیت های فراوانی در تحصیل کشور فرانسه وجود دارد، که از مهمترین آنها می‌توان به عالی بودن مدرک فرانسوی و همچنین تحصیل رایگان در این کشور اشاره کرد. اما توجه داشته باشید که برای این امر در ابتدا نیاز به اخذ روادید فرانسه دارید که با توجه مشخص بودن به دلیل سفرتان، شما باید ویزای تحصیلی فرانسه را دریافت نمایید. نکته مهم این است که اگر قصد تحصیل در کشور رویای فرانسه را دارید باید به زبان انگلیسی و فرانسوی مسلط بوده و سپس باید برای یک دانشگاه درخواست کنید و تا زمانی که نامه پذیرش خود را دریافت نکرده اید صبر نمایید؛ پس از دریافت نامه پذیرش از سوی دانشگاه فرانسوی می توانید جهت اخذ روادید فرانسه اقدام کنید.

[caption id="attachment_3607" align="aligncenter" width="780"]روادید فرانسه روادید فرانسه[/caption]

روادید توریستی فرانسه

این نوع از روادید فرانسه همانطور که از اسمش پیداست مختص سفرهای تفریحی کوتاه مدت به این کشور و یا دیدار با اعضای خانواده می باشد. با توجه به اینکه کشور فرانسه یکی از زیباترین کشورهای جهان می‌باشد سالانه افراد زیادی برای گردشگری و مسافرت روادید فرانسه را دریافت می کنند. با در دست داشتن ویزای توریستی فرانسه می توانید به صورت تکی و یا خانوادگی به کشور فرانسه سفر کرده و از جاذبه های گردشگری مختلف این کشور دیدن کنید. برای اخذ این نوع روادید فرانسه ابتدا باید از طریق آژانس های مسافرتی معتبر درخواست فرم تقاضای صدور روادید کرده و پس از تکمیل و فرم مورد نظر از سفارت فرانسه وقت مشخصی برای مصاحبه و ارائه مدارک مورد نیاز اخذ کنید.

ویزای کار فرانسه

با توجه به اینکه کشور فرانسه یکی از کشورهای صنعتی می باشد افراد زیادی متقاضی دریافت ویزای کار فرانسه هستند، اما توجه داشته باشید با وجود جمعیت فرانسه که نسبت به کشورهای دیگر اروپا زیاد تر است این کشور به نیروهای مهاجر خارجی برای کار نیاز نداشته و افراد نمی توانند به صورت مستقل اقدام به اخذ این نوع روادید فرانسه کنند، بلکه اشخاصی که در کشور فرانسه مشغول تحصیل هستند می توانند به صورت پاره وقت کار کنند، به طوری که افراد در مقطع فوق لیسانس حدود ۲۰ ساعت در هفته و در مقطع دکترا ۳۰ ساعت در هفته حق کار قانونی دارند. یکی دیگر از روش های کار در فرانسه این است که متقاضیان باید شرکتی در این کشور اروپایی ثبت کرده که این عمل می تواند موجب شود تا افراد بتوانند اقامت دائم کشور فرانسه را نیز دریافت نمایند.

[caption id="attachment_4017" align="aligncenter" width="780"]روادید فرانسه روادید فرانسه[/caption]

مدارک لازم جهت اخذ روادید فرانسه

برای اخذ انواع روادید فرانسه که در بالا ذکر شده است نیاز به مدارک و اسناد خاصی می باشد البته برای هر کدام از این روادید فرانسه ممکن است مدارک خاصی نیاز باشد که به طور کلی مدارکی که برای اخذ تمامی این ویزا ها ضروری است عبارتند از:

  • فرم درخواست روادید فرانسه کامل شده به زبان فرانسوی
  • گذرنامه: ارائه گذرنامه جداگانه برای هر فردی الزامی بوده به طوری که این گذرنامه باید حداقل ۶ ماه اعتبار داشته
  • عکس: 6 قطعه عکس رنگی  جدید به صورت تمام رخ، با زمینه سفید که از رو به رو گرفته شده و در آن لبخندی مشاهده نشود، همچنین از گذاشتن عینک در هنگام عکسبرداری خودداری فرمایید.
  • شناسنامه: اصل شناسنامه متقاضی به همراه کپی از تمامی صفحات آن
  • مدارک بانکی: این مدارک شامل اصل گواهی حساب بانکی ترجمه شده به زبان انگلیسی، کارکرد ۳ ماه اخیر حساب جاری ترجمه شده به زبان انگلیسی، سپرده های بانکی حساب سود سپرده و حداقل موجودی 500000000 ریال برای هر فرد می باشد.
  • اصل سند ملکی
  •  گواهی مربوط به رزرو هتل یا سند مالکیت ملکی در فرانسه و یا دعوتنامه ای از شهروند فرانسوی
  • بیمه نامه معتبر بین المللی
  • گواهی تمکن مالی
  • بلیط رفت و برگشت فرانسه

مراحل اخذ روادید فرانسه

اولین مرحله ای که برای دریافت روادید فرانسه باید به آن بپردازید تقاضای فرم درخواست روادید می باشد؛ در این مورد دقت داشته باشید که هر کدام از اعضای خانواده و یا همسفران شما باید فرم مجزا به خود را داشته و مشخصات شخصی خود را در آن ذکر کنند. پس از این مرحله باید اقدام به تعیین وقت سفارت فرانسه کرده و تا زمانی که نوبت مصاحبه شما مشخص  گردد صبر نمایید. بعد از تعیین نوبت توسط سفارت فرانسه، در تاریخ و ساعت مشخص شده باید به سفارت رفته و جهت انجام مصاحبه و ارائه مدارک که از قبل جمع آوری کرده اید اقدام نمایید. حضور به موقع و حفظ پرستیژ شما می‌تواند در هنگام مراجعه به سفارت و انجام مصاحبه، تاثیر زیادی در تسریع روند دریافت ویزای فرانسه داشته باشد.

[caption id="attachment_4018" align="aligncenter" width="780"]روادید فرانسه روادید فرانسه[/caption]

تعیین وقت سفارت فرانسه برای اخذ روادید فرانسه

همانطور که گفته شد تعیین وقت سفارت فرانسه یکی از موارد ابتدایی در اخذ روادید فرانسه می باشد، شما باید از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام به رزرو وقت سفارت فرانسه نمایید. لازم به ذکر است که بدانید در حال حاضر تعیین وقت فوری سفارت فرانسه نیز امکان پذیر بوده و افرادی که نیاز به تعیین وقت فوری دارند و می خواهند سریع تر روادید فرانسه را دریافت کنند می توانند از طریق آژانس های مسافرتی اقدام نمایند.

آدرس سفارت فرانسه

آدرس: تهران خیابان نوفل لوشاتو پلاک 64 و 66

ریجکت شدن روادید فرانسه

یکی از نگرانی های افرادی که قصد اخذ روادید فرانسه را دارند رد شدن یا ریجکت شدن ویزا می باشد، که در بعضی موارد به صلاح دید افسر کنسولی روادید فرانسه ریجکت یا رد می شود. با توجه به اینکه ریجکت شدن ویزای فرانسه از طرف یک سفارت برای اشخاص متقاضی مشکلات زیادی را در پی دارد بهتر از قبل است اقدام به اخذ ویزا این دلایل را مرور کرده و در صورت امکان به حل آن اقدام نمایید؛ از مهمترین دلایل رد شدن روادید فرانسه می توان به انجام دادن فعالیت های غیرقانونی توسط متقاضی و داشتن سابقه کیفری، نقص مدارک و عدم ارائه مدارک کامل و یا ارائه مدارک جعلی توسط متقاضی، نداشتن دلیل کافی برای اقامت در کشور فرانسه، ارائه گذرنامه آسیب دیده و یا پاره شده، ارائه گذرنامه فاقد اعتبار به صورتی که کمتر از سه ماه اعتبار داشته  یا کمتر از دو صفحه خالی داشته باشد، عدم ارائه هدف مشخص از سفر به کشور فرانسه، عدم بیمه نامه معتبر و نداشتن محل اسکان در مدت اقامت در کشور فرانسه از مهمترین دلایل ریجکت شدن روادید فرانسه می باشد.

[caption id="attachment_4019" align="aligncenter" width="780"]روادید فرانسه روادید فرانسه[/caption]

رفع ریجکتی روادید فرانسه

همان طور که گفته شد در بعضی مواقع ممکن است ویزای شما توسط افسر کنسولی ریجکت شود که برای این منظور باید به دنبال رفع ریجکتی روادید فرانسه برخیزید. برای این عمل می توانید از طریق آژانس های مسافرتی اقدام نمایید که این آژانس‌ها با توجه به اینکه در این زمینه اطلاعات و تجربه زیادی دارند می توانند سریعتر اقدام به رفع ریجکتی نماید و همچنین به شما کمک می کنند تا مدارک خود را به صورت کامل تر و صحیح تر به سفارت ارائه دهید . برای این منظور باید مدارک خود را به کارشناسان مجرب در این زمینه ارائه داده تا آنها با توجه به دلیل ریجکت روادید فرانسه که از طریق سفارت ارائه می شود اقدام به بررسی مدارک شما کرده و پس از رفع اشکال مدارک شما را مجددا به سفارت بفرستند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگرمجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت فرانسه، ویزای فرانسه، تور فرانسه و تور اروپا 88851080-021