دیدنی های تنریف

دیدنی های تنریف

جزیره تنریف یکی از زیبایی های اسپانیا می باشد. جاذبه ها و دیدنی های تنریف بسیار منحصر بفرد و جذاب می باشند و گردشگران زیادی را از سرتاسر دنیا به سوی خود جذب می کنند. این جزیره دارای سواحل شنی سفید و زیبایی است که زندگی شبانه در آن موج می زند. جاذبه ها و دیدنی های تنریف بسیار زیاد هستند و محیطی جذاب را برای همه گردشگران به وجود آورده اند. جزیره تنریف با امکانات دریایی و تفریحی یکی از بهترین مکان های اسپانیا است که در اینجا درباره آن صحبت می کنیم.

[caption id="attachment_494" align="aligncenter" width="780"]دیدنی های تنریف دیدنی های تنریف[/caption]

جزیره تنریف اسپانیا

در جزیره تنریف یکی از بهترین جزیره های اسپانیا می باشد و این جزیره دارای امکانات بسیار زیادی برای تمامی غواصان و طرفدارن ورزش های آبی و دریایی می باشد. این افراد می توانند در میان زیبایی های طبیعی و مصنوعی دریا شنا کنند و از بقایای کشتی ها و دیوارهای سنگی دریا بازدید کنند. جاذبه ها و دیدنی های تنریف بسیار منحصر بفرد هستند و دارای چشم اندازهای زیبای زیادی می باشند. چشم اندازهای آتشفشانی و خلیج های خلوت و نیلگون آن بهترین جاذبه ها و دیدنی های تنریف هستند که چشم هر بیننده را به خود خیره می کنند.

[caption id="attachment_495" align="aligncenter" width="780"]جزیره تنریف اسپانیاد . جزیره تنریف اسپانیا[/caption]

آب و هوا و بهترین زمان سفر به تنریف

این جزیره در تمام سال دارای آب و هوای بسیار خوب و آفتابی می باشد و یک جزیره پربازدید در تمام سال است. این جزیره در نزدیکی استوا قرار دارد که دارای آب و هوای معتدل با روزهای گرم می باشد. در فصل تابستان دمای هوا 24 درجه است و در فصل زمستان دمای هوا 18 درجه سانتی گراد می باشد. این جزیره در تمامی فصول سال دارای آب و هوای بهاری است و در هر فصلی می توان از جاذبه ها و دیدنی های تنریف بازدید کرد و لذت برد. جاذبه ها و دیدنی های تنریف در هر فصلی زیبایی خاص خود را دارند.

جنگل های کاج تنریف

یکی از جاذبه ها و دیدنی های تنریف جنگل های کاج این جزیره می باشد که خود مردم این جزیره در روزهای یکشنبه از آن بازدید می کنند و ساعاتی را در سایه درختان آن سپری می کنند. در سایر نقاط این جنگل و در دامنه کوه های جزیره نقاطی برای چادر زدن وجود دارد که مسافرین می توانند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای در آنها اقامت داشته باشند. سپری کردن شب ها در این چادرها خاطره ای منحصر بفرد برای مسافرین جاذبه ها و دیدنی های تنریف می باشد. مسافرین در تمامی لحظات سفر خود می توانند از پیاده روی و گردش در جنگل های کاج لذت ببرند.

[caption id="attachment_496" align="aligncenter" width="780"]جنگل های کاج تنریف جنگل های کاج تنریف[/caption]

کوه آتشفشان تیده تنریف

یکی از بلندترین کوه های آتشفشانی جهان کوه تیده می باشد که در ارتفاع بسیار زیادی از سطح دریا قرار دارد و یکی از بهترین جاذبه ها و دیدنی های تنریف می باشد. در پایین این کوه یک تله کابین قرار دارد که مدت 8 دقیقه می توان به بالای آن رسید و از مناظر و چشم اندازهای اطراف لذت برد. در این منطقه پارک ملی تیده نیز قرار دارد که یکی از میراث جهانی یونسکو می باشد. از دیگر جاذبه ها و دیدنی های تنریف دشتی از سنگ های آتشفشانی می باشد. البته یک رودخانه از گدازه در دامنه ی کوه وجود دارد که یک منظره منحصر بفرد را برای جاذبه ها و دیدنی های تنریف به وجود آورده  است.

[caption id="attachment_497" align="aligncenter" width="780"]کوه آتشفشان تیده تنریف کوه آتشفشان تیده تنریف[/caption]

استخرهای گاراچیکو تنریف

یکی از دیگر از جاذبه ها و دیدنی های تنریف استخر ها هستند. گفته شده است که یکی از جذابیت های آتشفشان های تنریف این است که باعث بوجود آمدن استخرهای صخره گاراچیکو شده است. گفته شده است که گاراچیکو در ابتدا یک بندر بوده است و به گونه ای بندر اصلی تنریف به شمار می رفته است. این بندر بر اثر فوران آتشفشان در سال 1706 نابود شده است. این حادثه باعث نابودی شهر در آن زمان شد و خرابی های زیادی را به بار آورد. اکنون این منطقه یکی از جاذبه ها و دیدنی های تنریف می باشد که باعث جذب گردشگر شده است. این استخرها دارای عمق های متفاوتی می باشند و هر فردی می تواند در آنها شنا کند.

[caption id="attachment_498" align="aligncenter" width="780"]استخرهای گاراچیکو تنریف استخرهای گاراچیکو تنریف[/caption]

کارناوال های جزیره تنریف

جاذبه ها و دیدنی های تنریف فقط شامل جنگل ها و آتشفشان نمی باشد. در این جزیره کارناوال های زیادی با سر و صدا و زرق و برق فراوان وجود دارد. این جزیره شاهد برگزاری جشن های بسیار زیادی است که مردم در آن لباس های سنتی و تزئینی را می پوشند. دومین جشنواره بزرگ دنیا در این جزیره برگزار می شود و یکی از کارناوال های جذاب شناخته می شود. این کارناوال در ماه فوریه برگزار می شود. در هر منطقه این جزیره با توجه به شرایط آب و هوایی مراسمی برگزار می شود و هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از این مراسم و کارناوال ها راهی این جزیره می شوند. البته جشنواره ها و کنسرت های موسیقی زیادی در این جزیره برگزار می شود که گروه های زیادی از آن بازدید می کنند. در این جشنواره ها هنرمندان زیادی شرکت می کنند و از حضور خود در این مراسم لذت می برند.

[caption id="attachment_499" align="aligncenter" width="780"]کارناوال های جزیره تنریف کارناوال های جزیره تنریف[/caption]

پارک پرندگان لورد تنریف

یکی دیگر از جاذبه ها و دیدنی های تنریف پارک پرندگان لورد می باشد. در این پارک زیبا گونه های مختلفی از پرندگان زیبا و رنگارنگ وجود دارند که جذابیت زیادی برای گردشگران دارند. پارک پرندگان لورد دارای بعضی از گونه های نادر و در معرض انقراض می باشد که هر ساله گردشگران و توریستان زیادی از آن بازدید می کنند و یکی از بهترین جاذبه ها و دیدنی های تنریف می باشد. در این پارک گونه های مختلفی از انواع طوطی ها و سایر پرندگان وجود دارد که بسیار جذاب هستند. شما نیز اگر به جاذبه ها و دیدنی های تنریف علاقه دارید، حتما بازدید از این پارک را در لیست برنامه های سفر خود قرار دهید.

[caption id="attachment_500" align="aligncenter" width="780"]پارک پرندگان لورد تنریف پارک پرندگان لورد تنریف[/caption]

سایر جاذبه ها و دیدنی های تنریف

در این جزیره مسافرین و گردشگران می توانند از کوه های آتشفشانی بالا بروند و در از بالای این کوه مناطق اطراف تماشا کنند و از مناظر لذت ببرند. یکی از جذابیت های منحصر بفرد این جزیره این است که مسافرین می توانند لباس غواصی به تن کنند و به دنیای زیر آب بروند. در این کاوش می توانند دنیای زیر آب را ببینند و از نزدیک با دلفین های بازیگوش بازی کنند و از تفریح خود لذت ببرند. در آب های این جزیره می توانید سوار بر جت اسکی شوید و از تفریحات آبی هیجان زده شوید.

این جزیره بهشتی بهترین و سالم ترین تفریحات را برای هر گردشگر به ارمغان می آورد. در سفر به تنریف کشور اسپانیا گردشگران بهتر است از ساختمان آل کورته بازدید کنند چرا که این ساختمان یکی از بهترین و بلندترین ساختمان های موجود در این جزیره می باشد. این ساختمان دارای یک نمای هندسی می باشد که از بتن و شیشه ساخته شده است. مسافرین و گردشگران شهر تنریف بعد از بازدید از جاذبه ها و دیدنی های تنریف می توانند در بهترین هتل ها و اقامتگاه های گردشگری این جزیره اقامت کنند و سفری بیادماندنی داشته باشند. در نوار ساحلی این جزیره بهترین رستوران ها و کافه ها وجود دارد که بهترین غذاها و نوشیدنی های فصل را سرو می کنند. حتی می توانید از غذاهای بین المللی نیز در این رستوران های میل کنید. البته بهتر است بدانید که مردم این جزیره بسیار مهربان و دوست داشتنی هستند و با اقامت در این جزیره می توان تجربه ای به یادماندنی برای خود به ارمغان بیاورید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱