بهترین هتل های پاریس

بهترین هتل های پاریس

از بهترین هتل های پاریس می توان به نووتل و مولیه و ریتز اشاره کرد. شما با سفر به شهر پاریس می توانید در بهترین هتل های پاریس اقامت داشته باشید و سفر جذابی را تجربه نمایید.

پاریس

شهر زیبای پاریس پایتخت کشور فرانسه می باشد و دارای 12 میلیون نفر جمعیت است. این شهر به عروس شهرها شهرت دارد و دارای جاذبه های بسیار زیبا و دیدنی می باشد. از مناطق مهم پاریس می توان به معبدها، حمام ها، کاخ ها و موزه ها و سالن های تئاتر اشاره کرد. با توجه به تمامی این جاذبه های تاریخی و طبیعی هر ساله بر تعداد گردشگران و مسافرانی که شهر پاریس را مقصد سفرهای تفریحی و گردشگری و کاری خود قرار می دهند افزوده می شود. در فصول بهار، تابستان و پاییز شهر پاریس بسیار دیدنی و رویایی می باشد و در این فصول مسافران بی شماری را می توان در این شهر مشاهده کرد. پاریس دارای آب و هوای اقیانوسی می باشد به این معنی که آب و هوای مرطوبی را داراست. شما می توانید در فصل از سال به این شهر دیدنی سفر نمایید و از زیبایی های آن دیدن کنید. هم چنین پاریس به عنوان مرکز هنر و زیبایی معروف شده است.

[caption id="attachment_532" align="aligncenter" width="780"]بهترین هتل های پاریس بهترین هتل های پاریس[/caption]

درباره هتل های پاریس

با توجه به این موضوع که هر ساله بر تعداد مسافران و توریست هایی که به شهر پاریس سفر می کنند افزوده می شود هر ساله نیز شاهد افزایش تعداد هتل ها و اقامتگاه های شهر پاریس هستیم. هتل های شهر پاریس دارای خدمات و بهترین امکانات عالی می باشند و از مهمانان و مسافران خود استقبال و پذیرایی می کنند. اگر قصد سفر به پاریس را دارید می توانید برای مشاهده بهترین هتل های پاریس به وب سایت ما مراجعه نمایید واز میان تمامی هتل های این شهر بهترین هتل های پاریس دیدن کنید و هم چنین می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین یکی از بهترین هتل های پاریس را رزرو نمایید.

شهر پاریس یکی از شهرهای ثروتمند و قدرتمند اروپایی به شمار می آید که بیشترین درآمد اقتصادی خود را در زمینه گردشگری به دست می آورد به همین دلیل بهترین و با امکانات بی نظیر اقامتگاه هایی را در نقاط مختلف تأسیس نماید تا از مهمانان خود پذیرایی کند. شما با مراجعه به وب سایت ما می توانید جزئیات تمامی هتل های شهر پاریس را به همراه عکس و امکانات و موقعیت آن ها را مشاهده نمایید و بعد از پسند و انتخاب یکی از هتل های مربوطه با توجه به تعداد اتاق که می خواهید اقدام به رزرو نمایید.

[caption id="attachment_533" align="aligncenter" width="780"]هتل های پاریس هتل های پاریس[/caption]

درباره بهترین هتل های پاریس

از بهترین هتل های پاریس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-هتل بست وسترن پریمیر الیزه سکرت

-سوفیتل پاریس آرک دو تریومف

-کالفرنیا پاریس شانزه لیزه

-مونالیزا شانزه لیزه

-مولیه

-نووتل

-هیلتون پاریس شارل دو گل

-مادمازل

-مژیک سیرکوس

-ریتز

تمامی این موارد نام برده شده بهترین هتل های پاریس به شمار می آیند و از برترین خدمات و امکانات برخوردار هستند بی شک شما با انتخاب یکی از این هتل ها سفری بی نظیر و عالی را تجربه خواهید کرد. همان طور می توان گفت بیشتر این هتل ها نزدیک به مرکز شهر و مراکز خرید بنا شده اند و دسترسی بسیار راحتی دارند و شما می توانید با پیمودن مسافتی بسیار کم خود را در مرکز شهر ببینید. برای مثال هتل نووتل در قلب شهر پاریس واقع می باشد و در چند قدمی این هتل 5 خط مترو و 3 خط قطار وجود دارد هم چنین هتل نووتل فاصله بسیار کمی با موزه لوور و کلیسای نوتردام دارد. پیشنهاد ما به شما این می باشد که در زمان سفر به پاریس در بهترین هتل های پاریس اقامت داشته باشید و به قیمت و هزینه مربوطه توجه نکنید زیرا با مشاهده تمامی خدمات و امکانات ارائه شده بهترین سفر اروپایی خود را رقم خواهید زد.

[caption id="attachment_534" align="aligncenter" width="780"]درباره بهترین هتل های پاریس درباره بهترین هتل های پاریس[/caption]

خدمات و امکانات بهترین هتل های پاریس

تمامی هتل های شهر پاریس از امکانات بی نظیری برخوردار می باشد در این بخش می توان به نمونه ای از امکانات و خدمات بهترین هتل های پاریس پرداخت با توجه به این امر که هتل ریتز یکی از معروف ترین و بهترین هتل های پاریس می باشد دارای تعداد زیادی رستوران و کافه می باشد و هم چنین مرکز تناسب اندام و استخر سرپوشیده و باز و سونا از دیگر امکانات و خدمات این هتل به شمار می آید؛ و مسافت بین هتل ریتز تا فرودگاه اورلی پاریس حدود 15 کیلومتر می باشد. هتل له موریس نیز از دیگر هتل های باکیفیت و معروف شهر پاریس است از خدمات این هتل نیز می توان به مرکز آب گرم و سالن بدنسازی، اتاق هایی مجهز به حمام های مرمری با حوله و دمپایی، تلویزیون متصل به اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و فیلم و موسیقی رایگان اشاره کرد.

[caption id="attachment_535" align="aligncenter" width="780"]خدمات و امکانات بهترین هتل های پاریس خدمات و امکانات بهترین هتل های پاریس[/caption]

قیمت بهترین هتل های پاریس

قیمت بهترین هتل های پاریس تا حدودی در مقایسه با دیگر هتل های شهر گران می باشد اما با توجه به امکانات و خدماتی که در بهترین هتل های پاریس ارائه می شود می توان گفت هر مقدار قیمت که برای اقامت در این هتل ها معین می شود ارزشش را دارد و امروزه تمامی افراد سعی بر آن دارند تا در بهترین هتل های پاریس اقامت داشته باشند با توجه به این امر پیشنهاد می کنیم در صورتی که قصد سفر به پاریس را دارید در جهت رزرو هتل اقدام نمایید زیرا احتمال تکمیل ظرفیت بسیار بالا می باشد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱