هتل های یونان

هتل های یونان

شاید شما نیز علاقه مند باشید تا یک سفر تفریحی به یونان داشته باشید. نکته مهم قبل از سفر که شما باید درباره آن اطلاعات کافی داشته باشید هتل های یونان می باشد؛ اینکه می خواهید در کدام یک از هتل های یونان اقامت کنید و کدام یک از شهر های یونان مقصد سفر شماست بسیار مهم می باشد. پس همراه ما باشید تا تعدادی از بهترین هتل های یونان را در شهر های مختلف این کشور بررسی کنیم.

هتل مک کوئین

اگر قصد دارید از بین هتل های یونان یکی از بهترین های آن ها را در آتن انتخاب کنید می توانید به سراغ مک کوئین بروید. این هتل با دسترسی های خوبی که به نقاط مهم شهر آتن دارد می تواند سفر را برای شما راحت تر کند. برای نمونه شما از این هتل تنها 2.5 کیلومتر با آکروپولیس فاصله دارید و یا می توانید تنها با چند دقیقه پیاده روی به مرکز شهر آتن برسید. در این هتل شما می توانید امکاناتی نظیر اینترنت پر سرعت بی سیم داشته باشید. همچنین بار، پارکینگ و پذیرش 24 ساعته نیز در این هتل وجود دارد. در تمام اتاق های هتل مک کوئین نیز می توانید از امکاناتی نظیر تهویه هوا، تلویزیون، تلفن، گاو صندوق، ماکروویو، قهوه ساز، سشوار و اینترنت بی سیم بهره مند شوید از این رو هتل مک کوئین را می توان یکی از معروف ترین هتل های یونان طبقه بندی کرد.

[caption id="attachment_68" align="aligncenter" width="780"]هتل های یونان هتل های یونان[/caption]

هتل مدوسا

یکی از هتل های خوب در بین هتل های یونان در آتن که می توانید با فاصله کمی از آن به ساحل برسید. شما تنها با طی فاصله 100 متری به ساحل می رسید در نزدیکی ساحل نیز بخش ماهیگیری وجود دارد که می تواند اوقات خوشی را برای شما فراهم کند. از جمله امکانات این هتل می توان به استخر شنای آن اشاره کرد همچنین یک پارکینگ کوچک نیز در این مجموعه قرار دارد. در اتاق های این هتل شما می توانید از امکاناتی نظیر اینترنت پر سرعت، تهویه هوا، بخش آشپزخانه و بالکن بهره مند شوید. اگر به دنبال یک هتل آرام و ساکت و نزدیک به ساحل در بین هتل های یونان می گردید مدوسا می تواند یکی از گزینه های پیش روی شما باشد.

[caption id="attachment_69" align="aligncenter" width="780"]هتل مدوسا هتل مدوسا[/caption]

هتل ملیا آتن

از دیگر هتل های یونان در شهر آتن پایتخت یونان می باشد. که از نظر دسترسی می توان آن را جزو هتل های خوب طبقه بندی کرد. شما می توانید تنها با طی مسافتی کوتاه به بهترین جاذبه های گردشگری در آتن دسترسی پیدا کنید. همچنین در خود هتل نیز امکاناتی خوبی به شما ارائه خواهد شد. برای نمونه می توانید از استخر هتل که بر روی پشت بام هتل قرار گرفته است استفاده کنید و یک منظره فوق العاده را از شهر آتن ببینید. از نظر طراحی ،این هتل در دسته لاکچری ها قرار می گیرد. می توانید یک اتاق خواب با دیزاین عالی به همراه نقاشی هایی مربوط به تاریخ یونان داشته باشید. همچنین تمام اتاق ها عایق صدا هستند و از این نظر می توانید در آرامش در این هتل اقامت کنید. از دیگر امکانات این هتل می توان به کلوب سلامت آن به همراه باشگاه بدنسازی اشاره نمود. همچنین برای سفر های تجاری و کاری نیز در اتاق کنفرانس این هتل به تعداد به حاضرین لپ تاپ داده می شود. از این نظر در بین هتل های یونان می توانید هتل ملیا را در بین بهترین ها قرار دهید.

[caption id="attachment_70" align="aligncenter" width="780"]هتل ملیا آتن هتل ملیا آتن[/caption]

هتل ابسولوت آتن آی

یکی دیگر از بهترین هتل های یونان هتل ابسولوت آتن می باشد. شما می توانید در قلب آتن اقامت داشته باشید و به هر نقطه تاریخی در شهر که خواستید به سادگی دسترسی داشته باشید. از امکانات این هتل می توان به آپارتمان های دو اتاقه به همراه تلویزیون های صفحه تخت و همچنین آشپزخانه با تمام امکانات اشاره نمود. همچنین می توانید اینترنت پر سرعت رایگان نیز در این هتل دریافت کنید و در یکی از بهترین هتل های یونان اقامت کنید.

[caption id="attachment_71" align="aligncenter" width="780"]هتل ابسولوت آتن آی هتل ابسولوت آتن آی[/caption]

هتل اولین

اگر می خواهید به جای آتن در یکی از جزیره های زیبای یونان اقامت کنید. پیشنهاد می کنیم سری به جزیره کرت بزنید. از بین هتل های یونان در این جزیره می توان به یکی از بهترین آن ها یعنی اولین هتل برای اقامت اشاره کرد. شما در این هتل تنها 600 متر تا ساحل شنی پلاتانیاس فاصله دارید. همچنین در اطراف این هتل نیز انواع رستوران ها و مراکز خرید را می توانید پیدا کنید. این هتل دارای استخر نیز می باشد که از تمام اتاق های آن ویو زیبایی به آن خواهید داشت. در اتاق های این هتل می توانید به تلویزیون و یک آشپزخانه کامل به همراه ماکروویو نیز دسترسی داشته باشید؛ تا در صورت تمایل خودتان  آشپزی کنید. برای کودکان شما نیز در این هتل زمین بازی مخصوص وجود دارد.

[caption id="attachment_72" align="aligncenter" width="780"]هتل اولین هتل اولین[/caption]

هتل آمبروسیا

از دیگر هتل های یونان در جزیره کرت می باشد که برای گذراندن یک تعطیلات آرام بخش بسیار مناسب می باشد. با فاصله صد متری از این هتل می توانید به ساحل شنی طلایی برسید. در این هتل می توانید به هر آن چیز هایی که برای گذراندن یک تعطیلات رویایی احتیاج دارید؛ دست پیدا کنید. می توانید به سراغ استخر شنای مجموعه نیز بروید و در کنار دوستان و یا خانواده خود اوقات به یاد ماندنی را در یکی از بهترین هتل های یونان سپری کنید.

[caption id="attachment_73" align="aligncenter" width="780"]هتل آمبروسیا هتل آمبروسیا[/caption]

آگلی هتل

اگر به دنبال بهترین هتل های یونان در جزیره کورفو هستید می توانید به سراغ آگلی هتل بروید. از این هتل می توانید به سادگی به ساحل دسترسی داشته باشید. همچنین به نقاط مهم جزیره کورفو و جاذبه های گردشگری دیگر آن نیز نزدیک هستید و می توانید به پرداخت هزینه اضافه؛ پیاده به هر یک سر بزنید. در این هتل شما یک مهمان نوازی گرم و به سبک یونانی را دریافت خواهید کرد. همچنین طراحی هتل نیز زیبا و چشم نواز می باشد. می توانید از امکانات خوب و کاملی در این هتل برای گذراندن یک تعطیلات خوب لذت ببرید.

[caption id="attachment_74" align="aligncenter" width="780"]آگلی هتل آگلی هتل[/caption]

آیرین اپارتمنت

یکی دیگر از هتل های یونان در جزیره کورفو هتل آیرین می باشد که اطراف آن دارای منظره چشم نواز و زیبایی است. اطراف هتل از یک سمت با درخت و از سمت دیگر با کوه های صخره ای پوشیده شده است. از این هتل فاصله کمی تا ساحل دارید و می توانید هر موقع که خواستید به آسانی به ساحل بروید. البته خود هتل نیز دارای استخر بزرگی می باشد که می توانید اوقات فراغت خوشی را در آن سپری کنید. برای راحتی شما خود هتل به صورت روزانه اتوبوس هایی را به مقصد شهر کورفو قرار داده است تا بتواند از جاذبه های گردشگری شهر کورفو نیز دیدن کنید .

[caption id="attachment_75" align="aligncenter" width="780"]آیرین اپارتمنت آیرین اپارتمنت[/caption]

ویلا تانگو

آخرین هتلی که در بخش هتل های یونان قصد بررسی آن را داریم ویلا تانگو می باشد. این هتل از بخش ها و سوئیت های دو طبقه تشکیل شده است. هر یک از ویلا ها دارای سه اتاق می باشد که به همراه یک آشپزخانه کامل؛ تمام امکانات رفاهی لازم برای زندگی را فراهم می کنند. شما می توانید از پنجره هر یک از این ویلا ها یک منظره فوق العاده از دریا داشته باشید. همچنین اینترنت وای فای به همراه تلویزیون ماهواره ای نیز در دسترس می باشد.از نظر زیبایی نیز به عنوان یکی از زیباترین هتل های یونان شناخته می شود.

[caption id="attachment_76" align="aligncenter" width="780"]ویلا تانگو ویلا تانگو[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱