روادید مالت

روادید مالت

روادید مالت امروزه مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران و دانشجویان قرار گرفته است. شما می توانید با توجه به هدف خود از سفرتان روادید مربوط به آن را دریافت و تهیه نمایید. برای اخذ روادید کشور مالت یک سری مدارک را باید با نهایت دقت و توجه آماده کنید و رزرو وقت سفارت را نیز نباید فراموش کنید. هم چنین باید تمام هزینه مربوط به اخذ ویزای مالت را به حساب سفارت خانه مالت واریز کنید.

کشور مالت

کشور مالت در جنوب قاره اروپا و در همسایگی کشور ایتالیا واقع شده است. این کشور بسیار کوچک دارای جاذبه های بسیار فراوانی می باشد و به همین دلیل سالانه میلیون ها گردشگر را به سوی خود جذب می کند. آب و هوای این کشور زیبا بسیار معتدل و مدیترانه ای می باشد. وجود آب و هوای مناسب این کشور سبب شده است که این عامل به عنوان یک نکته مثبت و موثری برای جذب گردشگران از سرتاسر جهان به شمار آید. کشور مالت یک کشور جزیره ای است که سواحل بسیار زیبایی را در هم جواری اقیانوس اطلس در بر گرفته است. پایتخت این کشور شهر والتا است که از کوچکترین پایتخت های جهان بوده و بسیار دیدنی و زیبا می باشد. کشور مالت به دلیل داشتن پتانسیل های گردشگری و هم چنین فرصت های کاری و شغلی بسیار مناسب سالانه هزاران نفر را به سوی جذب می کند؛ و اگرشما نیز علاقه مند برای سفر به این کشور هستید بایستی قبل از سفرتان روادید مالت را تهیه و اخذ کنید. در ادامه مطالب به انواع روادید های مالت، مدارک مورد نیاز برای اخذ روادید مالت، دلایل رد شدن درخواست ویزای مالت و نحوه اخذ آن اشاره شده است که شما می توانید با همراهی ما اطلاعات بسیار مفیدی را به دست بیاورید.

[caption id="attachment_3833" align="aligncenter" width="780"]روادید مالت روادید مالت[/caption]

روادید مالت

تمام کشورهای اروپایی برای ورود گردشگران و مسافران به خاک خودشان داشتن روادید مربوطه را الزامی کرده اند؛ که کشور مالت نیز یکی از این کشورها می باشد؛ و شهروندان ایرانی برای سفر به این کشور باید روادید مالت را قبل از سفرشان تهیه و دریافت کنند. شما می توانید برای دریافت روادید مالت به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه کنید و وقت سفارت را رزرو نمایید که در حال حاضر سفارت خانه مالت در کشورمان تاسیس نشده است و متقاضیان جهت مراجعه به سفارت خانه این کشور می توانند به سفارت خانه واقع در شهر استانبول مراجعه کنند؛ و درخواست دریافت روادید خود را از همین سفارت خانه اعلام کنند. البته باید توجه داشته باشید که به موقع و در زمان مناسبی درخواست روادید مالت خود را داده باشید تا از زمان سفر و پرواز خودتان جا نمانید. چرا که مدت زمان لازم برای دریافت و اخذ انواع ویزای مالت حدود چند هفته ای زمان میبرد. انواع مختلفی از روادید مالت وجود دارد که شما می توانید با توجه به هدف سفر خودتان یکی از این روادیدها را انتخاب کرده و اقدام به دریافت آن داشته باشید. گردشگران بسیاری با استفاده از تور اروپا به این کشور زیبا سفر میکنند.

[caption id="attachment_3834" align="aligncenter" width="780"]روادید مالت روادید مالت[/caption]

انواع روادید مالت

بسیاری از گردشگران و مسافران با اهداف متفاوتی به کشور مالت سفر می کنند. از انواع روادید مالت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-ویزای توریستی: مختص گردشگران و توریست هایی می باشد که به قصد بازدید به کشور مالت سفر می کنند

-ویزای کاری: برای افرادی که برای کار و سرمایه گذاری در این کشور به انجا سفر می کنند که حتما بایستی قبل از سفرشان روادید کاری و سرمایه گذاری خودشان را تهیه کنند.

-ویزای تحصیلی: ویزای تحصیلی برای دانشجویان و افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های کشور مالت را دارند مربوط می شود که همه دانشجویان و متقاضیان باید در وقت مناسبی روادید مربوط را اخذ نمایند.

-ویزای پزشکی: برخی از افراد نیز جهت درمان بیماری خود به کشور مالت سفر می کنند که الزام این گونه سفر ها ویزای پزشکی بوده و بایستی توسط مسافران دریافت گردد.

-دیدار و بستگان: اگر خویشاوندی و یا آشنایی را در این کشور دارید که علاقه مند به دیدار آن ها هستید می توانید با دریافت روادید دیدار و بستگان به سفر خودتان بپردازید.

[caption id="attachment_3835" align="aligncenter" width="780"]روادید مالت روادید مالت[/caption]

مدارک مورد نیاز جهت اخذ روادید تحصیلی کشور مالت

امروزه بسیاری از دانشگاه های کشور مالت از سراسر جهان دانشجو پذیرش می کنند؛ که دانشجویان کشور ما نیز در سال های اخیر علاقه شدیدی را برای ادامه تحصیل در دانشگاه های این کشور پیدا کرده اند. شما بعد از پذیرش و قبول شدن در یکی از دانشگاه های کشور مالت به صورت کوتاه و موقت یک روادید تحصیلی 2 ماهه دریافت می کنید تا اقدامات مربوط به ثبت نام خودتان را در این کشور انجام دهید و بعد از آن می توانید روادید تحصیل بلند مدت خود را دریافت کرده و برای ادامه تحصیل به این کشور سفر کنید. مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی مالت عبارت است از:

-ارائه ریز نمرات همراه با ترجمه آن ها

-دو قطعه عکس 6*4 با پس زمینه سفید

-پر کردن فرم درخواست روادید تحصیلی

- گواهی اشتغال به تحصیل

-بیمه مسافرتی

-بلیط هواپیما

مدارک مورد نیاز جهت اخذ روادید کاری کشور مالت

سفر کاری و ادامه زندگی در کشور مالت یکی دیگر از اهداف مسافران برای سفر به این کشور می باشد. چرا که این کشور دارای بنادر مهم برای تجارت بوده و نقش بسیار مهمی را در اقتصاد منطقه دارد. اخذ روادید کاری مالت یکی از سخت ترین روادید مالت می باشد که معمولا مسافران به سختی می توانند آن را دریافت کنند و مدت زمان زیادی را برای اخذ آن می طلبد. برای اخذ روادید کاری باید یکسری مدارکی را آماده کنید که از جمله این مدارک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-دریافت دعوتنامه کاری (برای دریافت دعوتنامه کاری باید در مصاحبه شغلی موفق شده و بعد از آن به مدت 3 ماه این خبر درآگهی استخدام کشور مالت و اتحادیه اروپا نشر داده شود تا کارفرما برای شما دعوتنامه کاری مربوطه را ارسال نماید)

-مدارک کامل شناسایی اعم از کارت ملی، شناسنامه و پاسپورت

-بیمه مسافرتی

-ارائه رزومه کاری همراه با ترجمه آن

-ارائه بلیط هواپیما

-ارائه آدرس دقیق از محلی که قرار است در آن اقامت داشته باشید

[caption id="attachment_3836" align="aligncenter" width="780"]روادید مالت روادید مالت[/caption]

نحوه درخواست روادید مالت

همان طور که در بخش های قبلی اشاره شد برای دریافت و درخواست روادید مالت باید از سفارت خانه مربوط کشور مالت اقدام کرد؛ که متقاضیان علاوه بر مراجعه به سفارت خانه واقع در شهر استانبول می توانند به سفارت خانه کشور اتریش نیز مراجعه کنند و در صورتی که مسئولان این سفارت خانه قبول کردند، می توانند روادید مالت خودشان را دریافت نمایند؛ که این راه بسیار راحت تر از سفر به ترکیه می باشد.

[caption id="attachment_3837" align="aligncenter" width="780"]روادید مالت روادید مالت[/caption]

مراحل اخذ روادید مالت

شما برای اخذ روادید مالت بایستی یک سری مراحلی را پشت سر بگذارید که از جمله این مراحل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-مرحله اول: گرفتن وقت سفارت مالت

-مرحله دوم: مراجعه به سفارت خانه مربوط و تحویل تمام مدارک خواسته شده

-مرحله سوم: پیکاپ روادید مالت

- مرحله چهارم: اخذ روادید مالت و یا رد درخواست شما برای ویزای مالت

دلایل رد شدن درخواست اخذ روادید مالت

دلایل بسیار زیادی برای رد شدن درخواست اخذ روادید مالت وجود دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-داشتن سوء سابقه

-اقدام از طریق راه های غیر قانونی

-داشتن سابقه فعالیت های سیاسی و توریستی

-ارائه مدارک جعلی به سفارت خانه کشور مالت

-داشتن سن زیر قانونی که اذن والدین همراه مدارک ارائه شده نباشد.

-داشتن حکم خروج ممنوع

ماموران سفارت خانه با مشاهده هریک از این موارد علاوه بر اینکه با درخواست شما موافقت نخواهند کرد بلکه در برخی از مواقع مانند ارائه مدارک جعلی از طریق قانونی به صورت جدی برخورد شود.

[caption id="attachment_3763" align="aligncenter" width="780"]روادید مالت روادید مالت[/caption]

مدت اعتبار زمانی روادید مالت

روادید مالت با توجه به انواع مختلف آن دارای مدت زمان اعتبار متفاوتی می باشد. برای مثال روادید کاری و تحصیلی دارای بیشترین و طولانی ترین اعتبار زمانی می باشند و اعتبار روادید گردشگری و پزشکی نیز از کوتاه ترین تاریخ اعتبار برخوردارند؛ که متقاضیان باید به مدت زمان اعتبار آن توجه داشته باشند چرا که در صورت به اتمام رسیدن تاریخ اعتبار روادید شان اگر کشور مالت را به موقع ترک نکنند با مشکلات بسیار ناخوشایندی روبه رو خواهند شد. شما می توانید بعد از به اتمام رسیدن تاریخ اعتبار روادید مالت تان از این کشور خارج شده و با تمدید تاریخ روادید تان دوباره به این کشور سفر کنید.

هزینه اخذ روادید مالت

اخذ و دریافت ویزاهای کشور های مختلف الزام پرداخت هزینه ای قابل توجهی می باشند که کشور مالت نیز از این امر مستثنی نمی باشد. شما برای دریافت هر یک از انواع مختلف روادید مالت بایستی هزینه مورد نیاز را پرداخت نمایید. البته به نوع ارز قابل پرداخت توجه داشته باشید. تمام این هزینه برای مراحل آماده شدن روادید شما صرف خواهد شد و بایستی در نظر داشته باشید که در صورت رد و عدم موافقت با درخواست شما هیچ مبلغی برای شما عودت داده نخواهد شد. هزینه دریافت ویزای مالت در صورتی که به کشور ترکیه سفر کنید و از آن جا درخواست خودتان را اعلام کنید بیشتر خواهد شد چرا که سفر به کشور ترکیه هزینه ای در بر خواهد داشت.

آژانس سفری دیگرمجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت مالت، ویزای مالت، تور مالت و تور اروپا 88851080-021