روادید لوکزامبورگ

روادید لوکزامبورگ

لوکزامبورگ یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا است که با داشتن جاذبه های گردشگری، شرایط کاری خوب، شرایط تحصیل عالی در دانشگاه های معتبر، برپایی نمایشگاه های بین المللی و غیره، باعث شده است افراد زیادی برای دریافت روادید لوکزامبورگ اقدام کنند. مردم کشور لوکزامبورگ به سه زبان انگلیسی، فرانسوی و آلمانی صحبت می کنند و این کشور با داشتن مزایایی از قبیل پرداخت حقوق بالا به عنوان یک قطب اقتصادی خوب به شمار می رود. مزیت های بیشماری که این کشور دارد، توجه افراد زیادی را به دریافت روادید لوکزامبورگ جلب کرده است.

[caption id="attachment_3801" align="aligncenter" width="780"]روادید لوکزامبورگ روادید لوکزامبورگ[/caption]

 

روادید لوکزامبورگ

از آنجایی که لوکزامبورگ یکی از کشورهایی است که عضو اتحادیه شنگن است، اگر قصد سفر به این کشور را دارید، باید برای دریافت ویزای شینگن اقدام کنید. با توجه به اینکه دریافت ویزای شینگن کمی سخت تر است، باید در طی این پروسه شکیبا باشید. روادیدها شامل اطلاعاتی از قبیل زمان سفر، مدت زمان سفر، مدت زمان اقامت، علت سفر، تاریخ ورود و تاریخ خروج شما از کشور می باشد. با توجه به اینکه هدف سفر شما از سفر در روادید نوشته می شود، شما نیز باید برای دریافت روادید لوکزامبورگ مرتبط با هدف خود اقدام کنید. گاهی اوقات این امکان وجود دارد که روند بررسی درخواست شما تا چند ماه به طول انجامد، بنابراین انتظار همه چیز را داشته باشید. آژانس های مسافرتی بسیاری وجود دارند که می توانند به شما در دریافت روادید لوکزامبورگ کمک کنند.

انواع روادید لوکزامبورگ

روادید ها انواع مختلفی دارند که شما با توجه به نیاز خود، قطعا برای دریافت یکی از آنها اقدام خواهید کرد. برای اینکه بتوانید وارد خاک این کشور شوید، بهتر است با 4 نوع روادید لوکزامبورگ آشنا باشید و سپس یکی از آنها را دریافت کنید. ویزای نوع A ویزایی است که مسافر بدون اینکه از فرودگاه خارج شود، باید جهت ادامه سفر، پرواز خود را تعویض کند. ویزای نوع B ویزایی است که با استفاده از آن می توان از طریق راه زمینی به سفر خود ادامه داد. ویزای نوع C ویزایی است که با استفاده از آن می توانید وارد منطقه شنگن شوید و تا مدتی محدود در آنجا اقامت داشته باشید. ویزای نوع D که با نام ویزای بلند مدت نیز شناخته می شود، بسیار مناسب تاجران است. بازرگانان با استفاده از این ویزا می توانند در طول سال چندین بار وارد کشورهای حوزه شینگن شوند.

[caption id="attachment_3802" align="aligncenter" width="780"]روادید لوکزامبورگ روادید لوکزامبورگ[/caption]

نحوه دریافت روادید لوکزامبورگ

دریافت روادید لوکزامبورگ پروسه ای طولانی است که شما با کمی صبر و حوصله می توانید کارهای خود را انجام دهید. برای تهیه روادید لوکزامبورگ ابتدا باید فرم درخواست خود را به دقت و به درستی تکمیل کنید؛ سپس سفارت برای شما یک وقت معین برای مصاحبه تعیین می کند. در زمان مشخص شده در سفارت حضور داشته باشید تا همراه با ارائه مدارک، مصاحبه نیز انجام شود. در صورتی که هر گونه مغایرت در مدارک شما وجود داشته باشد، روند اخذ روادید لوکزامبورگ شما با مشکل رو به رو خواهد شد. از آنجایی که لوکزامبورگ در ایران سفارت ندارد، پروسه دریافت ویزا می تواند کمی به طول انجامد. برای انجام کارهای خود می توانید در نزدیک ترین سفارت معتبر لوکزامبورگ  مانند سفارت پرتغال حضور پیدا کنید. بنابراین بهتر است از قبل برای سفر خود برنامه ریزی دقیق داشته باشید تا با هیچ گونه مشکلی در سفر مواجه نشوید. با این وجود شما می توانید با ارائه مدارک و شواهد لازم برای دریافت ویزای توریستی، کاری، تحصیلی، نمایشگاهی و غیره اقدام کنید.

[caption id="attachment_3803" align="aligncenter" width="780"]روادید لوکزامبورگ روادید لوکزامبورگ[/caption]

مدارک مورد نیاز برای دریافت روادید لوکزامبورگ

در حین درخواست برای روادید لوکزامبورگ دقت کنید که پاسپورت شما باید دارای حداقل 3 ماه اعتبار بیش از تاریخ ویزای مورد نظر شما و دو صفحه خالی باشد. در کنار پاسپورت، فرم تکمیل شده ویزای لوکزامبورگ، مدارک شناسایی، 2 قطعه عکس رنگی، گواهی تمکن مالی،  گواهی گردش وجه 6 ماه آخر حساب با مهر بانک، گواهی اشتغال به کار و تحصیل (با توجه به نوع ویزا)، دعوتنامه (در صورت وجود) نیز از ملزومات هستند. گاهی اوقات مدارکی از قبیل بیمه مسافرتی، مدارک رزرو بلیط و هتل نیز از شما خواسته می شود که بهتر است آنها را نیز در دسترس قرار دهید. بیاد داشته باشید داشتن دعوتنامه شاید فرایند درخواست ویزای شما را آسان تر کند، اما تضمین کننده دریافت ویزا نمی باشد.

[caption id="attachment_3804" align="aligncenter" width="780"]روادید لوکزامبورگ روادید لوکزامبورگ[/caption]

روادید تحصیلی لوکزامبورگ

در صورتی که به قصد تحصیل می خواهید وارد این کشور شوید، باید بالای 18 سال باشید. برای دریافت روادید لوکزامبورگ باید از دانشگاه مورد نظر خود پذیرش گرفته باشید و گواهی پذیرش را همراه با مدارک، به سفارت تحویل دهید. برای گرفتن پذیرش داشتن مدرک زبان واجب نیست، فقط کافی است به یکی از زبان های رسمی این کشور آشنایی داشته باشید. در صورتی که مدرک زبان نداشته باشید باید دوره های زبانی دانشگاه مربوطه را نیز طی کنید. لوکزامبورگ یکی از کشورهایی است که تحصیل در آن رایگان می باشد، اما هزینه اقامت در آنجا همچون کشورهایی مانند لندن می باشد. در صورت اتمام تحصیل می توانید برای تمدید اقامت خود اقدام کنید و با پیدا کردن شغل مناسب، به زندگی در آنجا ادامه دهید.

[caption id="attachment_3805" align="aligncenter" width="780"]روادید لوکزامبورگ روادید لوکزامبورگ[/caption]

روادید توریستی لوکزامبورگ

اگر به دنبال یک کشور عالی با جاذبه های بی نظیر برای سفر هستید، لوکزامبورگ می تواند یک پیشنهاد خوب باشد. لوکزامبورگ دومین کشور ثروتمند جهان بوده و با داشتن طبیعت بکر و آب و هوای عالی یک مقصد توریستی عالی به شمار می رود. برای سفر به این کشور فقط کافی است ویزای توریستی این کشور را دریافت کنید. در صورتی که یکی از اقوام شما در این کشور زندگی می کند، می تواند برای شما دعوتنامه بفرستد و دریافت ویزای شما را آسان تر کند. روادید توریستی لوکزامبورگ از نوع C می باشد و شما می توانید با ارائه مدارک کافی برای دریافت روادید لوکزامبورگ اقدام کنید. ساانه مسافرین بسیاری با رزرو تور اروپا و تور لوکزامبورگ به این کشور سرسبز سفر مینمایند.

روادید کاری لوکزامبورگ

در صورتی که دارای یک تخصص و مهارت خاص در رشته ای خاص هستید، یکی از راه های دریافت روادید لوکزامبورگ برای شما، از طریق ویزای کار می باشد. ویزای کار یکی از کم هزینه ترین راه ها برای سفر به کشور لوکزامبورگ می باشد. در صورتی که این روش را برای دریافت ویزا انتخاب کرده اید، کافی است با یکی از شرکت های کاریابی لوکزامبورگ مکاتبه کنید تا در صورتی که در حیطه تخصص شما نیازمند یک کارمند هستند، برای شما دعوتنامه کار ارسال شود. در صورت دریافت پیشنهاد استخدام، باید شرایط مورد نیاز برای دریافت ویزا را داشته باشید. برای مثال باید بتوانید با درآمد حاصل از آن کار، زندگی خود را تامین کنید. یکی از شرایط پذیرش شما به عنوان یک نیروی کاری، آگهی شدن شغل مربوطه در اتحادیه اروپا می باشد. فراموش نکنید پیدا کردن کار مرتبط با مهارت شما در این کشور کمی سخت می باشد، اما امید خود را از دست ندهید.

[caption id="attachment_3806" align="aligncenter" width="780"]روادید لوکزامبورگ روادید لوکزامبورگ[/caption]

روادید نمایشگاهی لوکزامبورگ

سالانه نمایشگاه های بین المللی بسیاری در لوکزامبورگ برگزار می شوند که شرکت های مختلف به منظور استفاده از فرصت های شغلی، در تلاش هستند تا روادید لوکزامبورگ را دریافت کنند. نمایشگاه های بین المللی لوکزامبورگ فرصتی برای آشنایی با فناوری های جدید، ایجاد فرصت های شغلی، به اشتراک گذاشتن اطلاعات و پیشرفت در زمینه های مختلف می باشد. برای دریافت روادید لوکزامبورگ باید تمام مدارک مورد نیاز را در کنار مدارک شغلی و دعوتنامه خود ارائه دهید. با دریافت روادید نمایشگاهی فقط می توانید تا مدت زمانی که نمایشگاه دایراست در این کشور حضور داشته باشید تا بازدیدهای لازم را از نمایشگاه انجام دهید.

دعوتنامه برای اخذ ویزای نمایشگاهی لوکزامبورگ

دعوتنامه یکی از مهمترین مدارکی است که شما برای دریافت روادید نمایشگاهی لوکزامبورگ حتما به آن نیاز دارید. نمایندگان نمایشگاه ها باید برای شما دعوتنامه را صادر کنند و مواردی از قبیل هدف شما از شرکت در نمایشگاه، مدت زمانی که نمایشگاه به طول می انجامد و شما در آن کشور اقامت خواهید داشت، مشخصات فردی شما و همچنین محل اقامت شما را در متن دعوتنامه قید کنند تا روند دریافت روادید لوکزامبورگ شما آسان تر شود. در صورتی که می خواهید در نمایشگاه خاصی شرکت کنید، حتما از حداقل 3 ماه قبل اقدام کنید تا بتوانید به موقع به نمایشگاه برسید.

نکاتی که باید در حین دریافت روادید لوکزامبورگ بدانیم

در حین تکمیل کردن فرم و ارائه مدارک دقت کافی را داشته باشید؛ چرا که هرگونه اشتباه یا کمبود مدارک می تواند باعث رد شدن درخواست روادید لوکزامبورگ شما شود. در صورتی که قبلا به یکی از کشورهای عضو اتحادیه شنگن سفر داشته اید، بهتر است از صفحات ویزای قبلی خود کپی گرفته و همراه مدارک ارائه دهید. این امر به شما کمک می کند تا راحت تر ویزای لوکزامبورگ را دریافت کنید. تمامی مدارک خود را همراه با ترجمه رسمی و معتبر برای دریافت ویزا ارائه دهید. بهتر است یک کپی از ترجمه مدارک خود نیز در طی سفر به همراه داشته باشید تا در صورت مشکل به مامورین نشان دهید.دقت کنید که تاریخ اعتبار دعوتنامه شما و زمانی که برای دریافت روادید اقدام می کنید، همخوانی داشته باشد. گاهی اوقات بدون اینکه متوجه شوید مدت اعتبار دعوتنامه به پایان رسیده است و کارهای دریافت روادید لوکزامبورگ شما انجام نشده است. این نکته را نیز به یاد داشته باشید که در صورت عدم پذیرش درخواست ویزای شما، هزینه روادید لوکزامبورگ به شما بازگردانده نخواهد شد.

آژانس سفری دیگرمجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت لوکزامبورگ، ویزای لوکزامبورگ، تور لوکزامبورگ و تور اروپا 88851080-021