روادید اتریش

روادید اتریش

روادید اتریش یکی از پرتقاضاترین و پر طرفدار ترین روادیدها در بین کشورهای اروپایی می باشد. روادید اتریش دارای انواع بسیاری می باشد که شما می توانید با توجه به هدف سفر خود یکی از این انواع را انتخاب و اخذ نمایید. توجه داشته باشید که هر کدام از انواع روادید اتریش دارای اعتبار زمانی متفاوتی می باشد که در صورت پایان یافتن اعتبار بایستی کشور اتریش را ترک نمایید. در غیر اینصورت به صورت جدی با شما برخورد خواهد شد. هزینه ی روادید اتریش با توجه به نوع آن متغیر می باشد.

کشور اتریش

کشور اتریش از زیباترین و دیدنی ترین کشورهای اروپایی می باشد. سطح استاندارد زندگی و رفاه اجتماعی مردم اتریش بسیار بالاست و جزء کشورهای پیشرفته و مرفه به حساب می آید. کشور اتریش عضو اتحادیه شنگن بوده و برای سفر به این کشور زیبا حتماً باید روادید شنگن تهیه نمایید. این کشور دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار زیادی می باشد که سالانه میلیون ها نفر گردشگر از این کشور دیدن می کنند. وجود کاخ های سلطنتی و باستانی با معماری های بسیار مدرن سبب شده است، آمار گردشگران ورودی بیشتر باشد. زمستان های اتریش بسیار بی نظیر و دیدنی می باشد که شما می توانید در این فصل به ورزش های زمستانی پرداخته و از طبیعت بکر و شگفت انگیز کوه های آلپ دیدن کنید. البته بسیاری از مسافران با اهداف متفاوت به این کشور سفر می کنند که از جمله این مسافرت ها می توان به سفرهای تحصیلی، تجاری و دیدار بستگان و خویشاوندان اشاره کرد. باید به یاد داشته باشید که حتماً قبل از آمادگی برای سفرتان روادید اتریش را تهیه فرمایید قطعاً بدون اخذ روادید به شما اجازه ی پرواز داده نخواهد شد. جهت کاهش هزینه های سفر میتوانید اقدام به رزرو تور اتریش و یا تور اروپا نمایید.

[caption id="attachment_3813" align="aligncenter" width="780"]روادید اتریش روادید اتریش[/caption]

روادید اتریش

همانطور که اشاره شد کشور اتریش یکی از اعضای اتحادیه اروپا و معاهده شنگن می باشد و اخذ روادید شنگن یکی از الزامات برای ورود به خاک این کشور می باشد. شما می توانید برای اخذ روادید اتریش به سفارت خانه ی کشور اتریش مراجعه کرده و درخواست خودتان را اعلام نمایید. البته باید توجه داشته باشید که مدت زمان لازم برای تهیه ی ویزای اتریش و اخذ آن حدود چند هفته ای طول می کشد بنابراین برای اینکه از برنامه ی پرواز و سفر خودتان جا نمانید بهتر است به موقع اقدام به تهیه و اخذ روادید اتریش کنید. برای درخواست روادید اتریش نیز باید از قبل وقت سفارت اتریش را داشته باشید که در غیر اینصورت امکان دریافت آن امکان پذیر نمی باشد. انواع مختلفی از روادید اتریش وجود دارد که در بخش بعدی به آن ها اشاره خواهد شد. شما نیز با توجه به هدف سفرتان باید یکی از این انواع روادید اتریش را تهیه و اخذ نمایید. توجه داشته باشید انواع روادید اتریش دارای اعتبار زمانی مختلفی می باشند که ویزای تزانزیتی دارای کم ترین اعتبار زمانی و ویزای تجاری دارای بلندترین اعتبار زمانی می باشد.

[caption id="attachment_3814" align="aligncenter" width="780"]روادید اتریش روادید اتریش[/caption]

انواع روادید اتریش

از انواع روادید اتریش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-روادید ترانزیتی: این نوع روادید برای مسافرانی می باشد که حق خروج از فرودگاه را نداشته و تا وقت پرواز خود باید در فرودگاه منتظر باشند. اعتبار زمانی این روادید بسیار کوتاه مدت می باشد.

-روادید گردشگری: مختص گردشگران و مسافرانی می باشد که به قصد بازدید از جاذبه های دیدنی کشور اتریش به این کشور سفر می کنند. که بیشتر ایرانی ها از این نوع ویزا برای سفر به این کشور استفاده می کنند.

-روادید تجاری: روادید تجاری متعلق به بازرگانان و تاجرانی می باشد که به قصد تجارت به این کشور سفر می کنند و معمولاً مدت اعتبار این نوع روادیدها بیشتر از انواع دیگر است.

-روادید عبوری: روادید عبوری برای مسافرانی می باشد که می خواهند کشور اتریش را به قصد سفر به کشور دیگری ترک کنند و اجازه دارند تا از فرودگاه خارج شده و زمینی کشور اتریش را در مدت زمان تعیین شده ترک نمایند.

-روادید تحصیلی: روادید تحصیلی برای دانشجویانی که به قصد ادامه تحصیل به کشور اتریش سفر می کنند.

[caption id="attachment_3815" align="aligncenter" width="780"]روادید اتریش روادید اتریش[/caption]

نحوه اخذ روادید اتریش

برای اخذ روادید اتریش باید مدارک لازم با توجه به نوع روادید را به موقع و در وقت تعیین شده آماده و تحویل سفارت خانه کشور اتریش دهید. در تهیه و آماده کردن تمامی مدارک مربوطه سعی کنید هیچ گونه کم و کسری وجود نداشته باشد. هم چنین از ارائه ی مدارک غیرقانونی برای اخذ روادید اتریش خودداری نمایید زیرا در این صورت علاوه بر اینکه اخذ ویزای اتریش شما رد می شود به صورت جدی با شما برخورد خواهد شد.

مدارک مور نیاز جهت اخذ روادید توریستی

همان طور که در بخش اول اشاره شد، کشور اتریش به دلیل دارا بودن جاذبه های بسیار زیبا و بی نظیر خود گردشگران و توریست های بسیاری را به سوی خود جذب می کند که تمام این گرداشگران قبل از سفر خود به اتریش باید ویزای توریستی اتریش را تهیه و دریافت نمایند. مدارک مورد نیاز جهت اخذ روادید توریستی عبارت است از موارد زیر:

-بیمه مسافرتی که از نماینده ی معتبر بیمه اخذ شده باشد.

-پر کردن فرم درخواست اخذ ویزای اتریش

-2 قطعه عکس 6*4

-رزرو هتل و بلیط هواپیمای اخذ شده

-پاسپورت که حداقل شش ماه از اعتبار آن باقی مانده باشد.

-اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی به همراه ترجمه هر دوی آن ها

-مدارکی مبنی بر داشتن موجودی کافی در حساب بانکی

[caption id="attachment_3816" align="aligncenter" width="780"]روادید اتریش روادید اتریش[/caption]

مدارک مورد نیاز جهت اخذ روادید تجاری

با توجه به صنعتی و پیشرفته بودن کشور اتریش در زمینه ی تجارت و بازرگانی، این کشور بهترین گزینه برای سرمایه گذاری تجاران و سرمایه داران می باشد. سرمایه گذرانی و تاجرانی که به قصد تجارت به اتریش سفر می کنند بایستی مدارک ذیل را برای اخذ روادید اتریش خود تهیه و آماده کنند:

-بلیط هواپیما

-اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی

-ارائه دعوت نامه از شرکتی که در کشور اتریش واقع باشد. (در دعوت نامه مدت زمان اقامت، نشانی محل اقامت، هدف اصلی از سفر و غیره ثبت می شود).

-اصل مدارک کاری و شغلی به همراه ترجمه آن ها

-2 قطعه عکس که ترجیحاً جدید باشد.

-کپی گذرنامه متقاضی از ویزای های شنگن گذشته خود

-ارائه روزمه ی کاری و پروانه کسب

-حضور متقاضی برای انجام انگشت نگاری الکترونیکی

مدارک مورد نیاز جهت اخذ روادید دیدار بستگان

با توجه به این امر که اخذ ویزای روادید اتریش دیدار بستگان بسیار راحت تر از سایر روادیدها می باشد، بیشتر افراد از این طریق سعی دارند که با اخذ این روادید به کشور اتریش سفر کنند. در این امر باید فردی که مقیم این کشور می باشد دعوت نامه ای را که در زمینه دیدار بستگان می باشد را به سفارت خانه اتریش در ایران ارائه نماید. از جمله مدارک لازم جهت اخذ روادید دیدار بستگان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-ارائه دعوتنامه

-پاسپورت (با حداقل شش ماه اعتبار)

-ارائه رضایت نامه والدین برای افرادی که زیر سن قانونی می باشند.

-کپی و اصل شناسنامه و کارت ملی

-بیمه مسافرتی

گرفتن وقت سفارت اتریش

شما می توانید برای گرفتن وقت سفارت اتریش و اخذ روادید اتریش به سفارت خانه ی این کشور که واقع در آدرس زیر می باشد مراجعه کنید:

آدرس: تهران- نیاوران- خیابان باهنر- خیابان مقدسی- خیابان محمود احمدی زمانی- کوچه میرولی- پلاک ۶-۸

هم چنین شما می توانید از طریق آژانس های مسافرتی معتبر وقت سفارت اتریش را رزرو نمایید. در روز مصاحبه سعی بر این داشته باشید که با جواب های قانع کننده و صریح مأمور مصاحبه کننده را از هدف سفر خودتان قانع کنید.

[caption id="attachment_3817" align="aligncenter" width="780"]روادید اتریش روادید اتریش[/caption]

هزینه صدور روادید اتریش

هزینه صدور روادید اتریش با توجه به انواع مختلف آن متغیر می باشد. شما برای اخذ و دریافت روادید اتریش باید کل هزینه مربوطه را به صورت نقدی به کنسولگری اتریش پرداخت نمایید. هم چنین تمام هزینه باید به واحد پولی یورو پرداخت شود. همان طور که می دانید این هزینه جهت رسیدگی به امور صدور ویزای اتریش شما اخذ می شود به همین دلیل بایستی کل مبلغ را در همان وهله اول تقبل نمایید و در صورت عدم اخذ ویزای اتریش خود به هیچ عنوان هزینه شما برگشت و عودت داده نخواهد شد. هم چنین به شما توصیه می کنیم گول برخی از افراد که به شما وعده ی دروغین جهت اخذ روادید اتریش می دهند را نخورید؛ زیرا این افراد با هدف کلاهبرداری و قصد غارت پول شما فعالیت می کنند.

[caption id="attachment_3818" align="aligncenter" width="780"]روادید اتریش روادید اتریش[/caption]

شانس دریافت روادید اتریش

افرادی که به تنهایی جهت اخذ روادید اتریش اقدام می کنند، شانس بسیار زیادی را در مقایسه با افرادی که به صورت خانوادگی اقدام می کنند، دارند. هم چنین افرادی که سابقه سوءپیشینه ندارند به راحتی و بدون مواجه شدن با هیچ گونه مشکلی می توانند روادید مربوط به خود را دریافت کنند. در اخذ روایدهای اتریش روابط سیاسی بین کشورها نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و امروزه بین شهروندان ایرانی تقاضای بسیار بالایی برای اخذ ویزای اتریش مشاهده شده است.

آژانس سفری دیگرمجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت اتریش، ویزای اتریش، تور اتریش و تور اروپا 88851080-021